Mulle soitettiin heti seuraavana päivänä yhdestä niistä paikoista joihin tein hakemukset! Olin just yhden ystäväni kanssa kävelyllä kun puhelu tuli. Silloinkin kun sain viimeksi kutsun työhaastatteluun olin juuri tämän samaisen ystävän kanssa liikkeellä, hauska sattuma:)

Mikään ei siis vielä oo varmaa, vaan ensin pitää käydä työhaastattelussa ja soveltuvuuskokeessa. Jännittää muuten ihan sikana.....! Mä oon kuitenkin ollut elämässäni vain 6 työhaastattelussa, jos oikein laskin. Ainut harmittava juttu tässä mahdollisessa työpaikassa on se, että kyseessä on osa-aikainen työ. Mä olisin tarvinut kokoaikaisen, että tienais enemmän rahaa ja muutenkin ei mulla ole opiskeluja nyt esteenä (niin sitä kandin työtä tekisin illat ja viikonloput...:D). Sellaista sit mietin että jos tän lisäksi hakisi jotain toista osa-aikaista työtä. Huomenna aion soittaa tuonne vielä ja sopia ajan milloin meen haastatteluun. Pitää käydä siellä ennen kuin ollaan muutettu sinne ja työt alkais (jos pääsen) heti syyskuun alussa.

Muuttoasiaa sen verran selvitin, että edellinen asukas muuttaa jo ennen elokuun loppua pois, että päästään sinne sit hyvin muuttamaan. Ainakin olettaisin että avaimet sais hakea toimistolta jo vähän ennen syyskuuta, jos se kämppä on tyhjillään niin päästäis muuttaa sinne elokuun vikapäivä (joka on sunnuntai eli asuntotoimisto ei ole auki) jolloin joudutaan lähtee tästä nykyisestä asunnosta. Se millä kulkuneuvolla muutetaan tavarat on vielä mysteeri. Pakettiauton vuokrauksessa mietityttää, että mahtuuko nää kaikki tavarat yhteen pakettiautoon? Lisäksi sit vois ottaa peräkärryn perään, mut mahtuuko nää silti vai tarvitaanko joku iso rekka-auto tai vastaava...  Jos jollain on kokemusta kahden ihmisen tavaroiden muutosta (46 neliön kaksiosta), niin kertokaa mahtuiko millaiseen kulkuneuvoon omaisuus?