new_york.jpg
Ollaan tässä muutama päivä mietitty jos yhdistettäis New Yorkin matka siihen meidän Toronton matkaan ensi kesänä. Oon ihan NYC-matkakuumeessa kun oon selannut netistä kaikkee matkailusivuja!! Mutta, kun ollaan katsottu mitä se matka tulis maksaa, niin näyttäisi siltä ettei me tällä kertaa voida käydä siellä:( Lennot ei tois paljon lisää matkan hintaan mutta hotellit on siellä niin kalliita että meillä menis kyllä sikana rahaa... Nyt yritän tässä tsempata itseäni että vielä jonain päivänä mä pääsen Nykkiin. Joskus tulevaisuudessa kun käydään töissä ja tienataan rahaa... Mä haluisin sinne jo nyt....:(



flag_canadian_maple_leaf.jpg

Torontosta sanottu että Toronto on Kanadan New York. Jospa se korvaa mun New York matkakuumeen nyt joksikin aikaa...:D Me mennään sinne juhannuksen jälkeisenä tiistaina ja ollaan siellä 2 viikkoa. Varmasti siinä ajassa ehtii nähdä ja kokea paljon upeita juttuja. Pitää selvittää erukäteen missä sijaitsevat parhaimmat ja edullisimmat outletit, niin sinne vaan shoppailee..!$$$$$$$$$