Viime viikko meni mökkeillessä. Myös S:n vanhemmat sekä sen siskon perhe oli siellä 3 lapsensa kera, että menoa ja vilskettä riitti siellä. Lauantaina olin Joensuussa, kun S oli kaverinsa polttareissa. Hengailin ihanan ystäväni kanssa koko päivän ihan aamusta yöhön asti. Ihanaa oli ja ilmakin oli aurinkoinen, toisin kuin muina päivinä. Käytiin paikallisristeilyllä joka kesti 2,5 tuntia. Oli ihan kiva nähdä maisemia laivalta käsin! Ois kiva mennä uudestaankin tollaiselle risteilylle ja vielä siistimpää ois jos ois oma vene jolla vois lähteä purjehtimaan....

Ainiin, saatiin vuokra kaksio siitä kaupungista jonne muutetaan elo-syyskuun vaihteessa. Ihan kiva että asunto järjestyi helposti eikä jäänyt viimetippaan. Se on opiskelija-asuntojen kautta eli seinät on maalarinvalkeat, plaah! Oon ihan kyllästynyt maalarinvalkeisiin seiniin, kun sellaset on kaikissa opiskelija-asunnoissa joka puolella Suomea. Netistä oon nyt yrittänyt katsella seinätarroja jos jotain sellaisia laittaisi seinälle piristykseksi. Niitä on vaikka mitä hienoja olemassa. Oon ihan innoissani!:)

Siitä asunnosta on matkaa keskustaan reilu kilometri ja S:n koululle 2,5 km. Ihan sellainen pyöräilymatka kuitenkin. Toisaalta kiva muuttaa mut toisaalta ei. Oon kuitenkin vasta vuoden asunut tässä kaupungissa ja just alkanut tottuu täällä asumiseen ja ihmisiin, niin taas muutto uuteen paikkaan, pitäis löytää kavereita sieltä ja mulle ei edes ole siellä mitään opiskelua tai työtä tiedossa. Pitää sit heti kun oon siellä alkaa työnhakuun. En haluis kaupan kassalle töihin, mut minne muualle mä hakisin!?!? Tuntuu että ilman ammattia on vaikea hakea mitään sen kummempaa työtä... Ja opiskelujen suhteen on tarkoitus tehdä kandin työ ensi syksyn aikana. Ei kiinnosta YHTÄÄN!! Mistä mä saisin inspiraation siihen. Mulla alkoi tökkii sen tekeminen kun en tiiä miten suoraan siihen voi lainauksia ja tekstiä ottaa kirjoista. En vaan osaa tuottaa tekstiä itse. Ja en löytänyt tieteellisiä artikkeleita yliopiston kirjaston tietokannoista. Kaikki mitä löysin olivat kuulemman epätieteellisiä...

Nyt ei jotenkin kirjoitus luista, joten jatkelen myöhemmin. Meniskö sitä kerrankin ajoissa nukkumaan...

Hyvää yötä rakkaat!