Mä isken jalkani lähes päivittäin meidän sohvapöytään. Oikeesti en älyä miten mä niin usein törmään siihen. Eilen tuli sääreen pieni haava, nyt nilkan sisäpuolen iskin siihen ja nahkaa ihan rullautui pois. Ja sattuu! Toi sohvapöytä on sellainen vanha puinen arkku, jonka kulmat on vahvistettu metallilla ja ne on terävät!

dvd_autot.jpg
Ollaan katsottu muutamia animaatioelokuvia viime aikoina. Eilen katsottiin Autot ja se oli hyvä! Luulin että siinä ois vaan tylsiä autoja, mut niille autoille oli saatu luotua omat persoonallliset luonteenpiirteet ja muutenkin animaatiot esim maisemista yöllä moottoritiellä oli hienoja.

Reilu viikko sitten katsottiin Ratatouille, josta siitäkin tykkäsin ihan sikana. Ihana Pariisi! Mä niin rakastan Pariisia ja tuli heti hirveä hinku päästä sinne kolmannen kerran... Ja leffa oli kiva ja siinä oli onnellinen loppu! Niinkuin muuten taitaa olla kaikissa Disneyn leffoissa!:D_ratatouille_movie_image_s.jpg

Tossa Ratatouillen dvd:llä oli muuten tosi hauskat lyhyt animaatiot extroissa. Kannattaa todellakin katsoa!:D

Mun pitäis miettiä mitkä vaatteet laitan maanantain työhaastatteluun! Apua, tuntuu ettei mulla ole mitään kunnollisia vaatteita. Siis varmaan mustat suorat housut mut mitä muuta... Voiko näin kesällä (elokuussa) laittaa sellainen lyhythihaiset neulepaidan johon on ommeltu kaulukset eli näyttää että ois kauluspaita alla. Vai onko se outoa laittaa neule kesällä? Se ois oikeastaan ainoa työhaastatteluun sopiva vaate mikä mulla nyt tulee mieleen mitä tuolla vaatekomerossa on ja mitkä mulle mahtuu päälle. Miks mua jo nyt jännittää se työhaastis!