Enpä kerinnyt mennä koululle syömään tänään. Jotenkin tää aamupäivä/iltapäivä vaan kului niin nopeeta ja se ruokala menee kiinni "jo" kahdelta. Mun mielestä sais luvan olla auki vielä pidempäänkin.. No pitää tehdä kotona jotain ruokaa. Alan vaan olla täysin kyllästynyt näihin ruokiin joita aina tehdään kotona!!

Mä oon sekaisin tosta kesäaikaan siirtymisestä. Mun unirytmi on ihan tyhmästi nyt. En saa unta ennenkuin joskus kolmen aikaan yöllä ja sit aamulla nukun puolille päivin vähintään. Tai ei tää pelkästään kesäaikaan siirtymisestä johdu. Kyllä tähän vaikuttaa ne neljän tunnin pituiset päiväunet jotka menin ottaa sunnuntaina... Kait se pitäis vaan joku aamu nousta sängystä aikaisin niin sit illalla ois tarpeeks väsynyt ja nukahtaisi.

Eilen oli ihana ilma! Aurinkoista ja +10 astetta lämpöä. Pyöräilin yhden mun ystävän luokse noin 5 kilometrin päähän. En oo ikinä ennen käynyt siellä pyörällä (tai kävellen) ja autolla jos oon mennyt sinne niin en oo seurannut reittiä niin tarkkaan että hahmottaisin minne ollaan ajettu. Onneks mun kaveri laitto mulle tekstarina ohjeet ja aina välillä pysähdyin jonnekin risteykseen ja luin tekstarii eteenpäin. Löysin perille, mut vähän eri reittii mitä mun ystävä oli tarkoittanut, kun ei siitä viestistä sit ihan selvää saanut:D Mulla oli päällä viim kevään ostettu kevättakki. Ei mikään ihana trenssi vaa nsellainen metsänvihreä luonnonsuojelijan näköinen takki, Hennesiltä ostettu. Onneks laitoin sen enkä talvitakkia, kun oli niin lämmin ilma. Tuollaisia pyörälenkkejä pitää alkaa tehdä useemminkni nyt kun tiet alkaa olla sulia.

Illalla sit käytiin vielä mun miehen kanssa leffassa. Käytiin kattoo Mitäs me Spartalaiset. Oli hauska leffa  ja vaikka en oo nähnyt sitä alkuperäistä spartalais leffaa, niin ei se haitannut ton leffan seuraamista. Tossa oli viittauksia niin monista eri leffoista ja tv-sarjoista ja julkkiksista eikä pelkästään siitä alkuperäisestä spratalais leffasta (oliksen nimi 300?).
mthozomeen_381558_1%5B670602%5D.jpg