Taas on aika kulunut kuin siivillä. Paljon on kaikkea tapahtunut ja elämä on ihanaa ja ollaan tosi onnellisia :)

Mutta tällä hetkellä mulla on päällimmäisenä mielessä se ettei enää huvittais käydä töissä. Eilen oli ensinnäkin tosi kiireinen päivä ja lisäksi yksi kollega oli inhottava mulle. Siis oletti että mä oon tehnyt yhden asian väärin ja levitti sitä tietoa muille ja raivosi asiasta. Eikä vaivautunut kysymään minulta teinkö sen. Kun en mä tehnyt. Että onpa kiva kun mustamaalaa toista eikä edes vaivaudu kysymään toiselta liittyykö hän asiaan mitenkään. Muutenkin mä en älyä miksi siellä tietyillä ihmisillä on tapana aina selvittää kuka on syyllinen, kuka teki jonkun jutun väärin ja sitten raivota asiasta. Se ei ole kehittävää. Miten niillä on pinna niin kireällä pikku jutuissa!?!? Sellaiseksiko sitä itsekin tulisi jos tekisi as.palv. työtä vuosikymmeniä...? No tää sama ihminen on kerran aiemminkin valittanut mulle asiasta jota en tehnyt, mutta luuli että tein väärin ja kun selitin etten tehnyt niin alkoi vaan kovemmalla äänellä raivota. Jotenkin mua ei kiinnosta alkaa selittää sille mitään, kun näyttää olevan ihminen jonka mielestä hän ei itse ole missään asiassa väärässä eikä suostu muuttamaan käsityksiään. En mä nyt sit tiiä pitäisikö mun ottaa asia sen kanssa puheeksi kun ensi kerran näen sitä vai antaa asian olla.