Noniin tein lisää astia inventaariota eilen illalla:D Nyt selkeyty vähän että mitä astioita mulla on ja mitä pitää hommata.

Tässä mun Arabian 24h-astiaston astiat.
585884.jpg
Syviä lautasia on 8 kpl, matalia pienempiä lautasia on 8 kpl, matalia suuria lautasia on 4 valkeaa ja 2 sellaista 24h avec-sarjan lautasta. Kulhoja on 4kpl: 1 valkea ja 3 vihreää. Ollut muuten enemmänkin mutta hajonneet. Ja kahvikuppeja aluslautasineen 4 kpl. Että kahvikuppeja pitäisi ostaa joko KoKo tai 24h sarjasta.
Tässä vielä kuva niistä 24h avec lautasista. Tollasta beigeä kuviota.
585889.jpg

Sitten olin tosi reipas ja jaksoi kuvata vielä kolmannen astiasarjan jota mulla on. Nää on Kultakeramiikan astioita.
585897.jpg

585901.jpg

Noista on 4 mukia, 4 lautasta, sokerikko (joka on mulla käytössä), kermakko, 4 kulhoa ja 2 isoa kulhoa.
Noi isot kulhot on käteviä. Niistä vois laittaa tarjolle puuroa ja marjakeittoa, jos joskus tekisin niitä:) Ja muutenkin noista ois kiva tarjota aamupalaa vieraille.