Ostin tänään kaksi t-paitaa. Toinen on Lindexiltä sellainen vähän erilainen. Kaula-aukko on niinkuin poolokaulus jonka takana napit ja hihojen yläosassa ja sitten paidan edessä on sellaista rypytystä. Mustana ostin sen, kun toinen vaihtoehto ois ollut valkea, josta sit näkyi läpi. Hennesiltä löysin keltaisen t-paidan, sellaisen ihonmyötäinen ihan perus t-paita. Aika vaikea oli löytää perus hyvää t-paitaa. Oon kierrellyt monia liikkeitä ja tuntuu että kaikissa ollut liian isot kaula-aukot tms muuta. Nää paidat mulla ois tarkoitus ottaa kuoropaidoiksi. Näihin teetetään sit painatukset eteen ja taakse. Mietin vaan että pitäiskö joku kolmaskin kuoropaita hankkia. Kesällä niitä ois hyvä olla useampi.

Sovituskopeissa peilien ympäröimänä tuli kyllä olo että pitäis laihduttaa... Nyt alkaa tiet olla jo aika sulia niin lenkkeilyn vois aloittaa, ei oo enää tekosyitä sen lykkäämiseen :D

Pääsiäisenä ollaan ajateltu että käytäis laskettelee Vuokatissa. Saa nähdä uskallanko mä....! Siitä on vuosia kun viimeksi oon käynyt laskettelee. Tosi harvassa on mun laskettelukerrat.

Kauheesti tekis mieli ostaa uusi kevättakki. Hennesillä ois yksi ihanan punainen, mutta en oo varma istuiko se sit päällä miten hyvin. Punainen väri näyttää kyllä tosi upealta takeissa, kun tuntuu että kaikki oamt takit on mustia.