leave.preview.jpg
Niin se syksy vaan etenee. Maa alkaa täyttyä keltaisista lehdistä ja oon jo nähnyt puita joista on kaikki lehdet pudonneet.

Pesin juuri olkkarin lattian juuriharjalla. Se jäi silloin muuton yhteydessä pesemättä. Menipä mulla aikaa ennenkuin sain aikaiseksi tehdä sen. Siirsin samalla muutaman huonekalun järjestystä. Haluaisin kyllä siirtää sohvan ja tv-tason paikat myös, mutta niitä en jaksa itse siirtää ja S ei halunnut että niiden paikat siirrettäisiin. Pitää vielä yrittää suostutella sitä..:) Makuuhuoneenkin järjestystä aiotaan vaihtaa. Tää ei ehkä oo ihan kaikista toimivin järjestys mikä silloin muuttaessa tehtiin.

Sohvalle pitää hankkia uudet tyynyt. Nuo mitkä hankin silloin kun meillä oli se vanha sohva ei mun mielestä käy tuohon. Mistäköhän löytäisin kivoja... Voisi ehkä itse ommella tyynynpääliset niin tulisi edullisemmaksi.. Oon aatellut että vihreän sävyiset vois olla kivoja, kun meillä on olkkarissa yksi vanha nojatuoli jossa on erisävyisiä vihreitä raitoja.

Tuo etummainen tyyny ois ihana ja tosi hyvän sävyinen:
cushions-ariana-moss-main.jpg


Näistä toi eka ois kivan näköinen
basquina-moss-cushion-main%282%29.jpg

Mulla alkaa huomenna työt. Pitäis käydä puhdistaa yhdet kengät jotka aattelin nyt ainakin aluksi ottaa työkengiksi, kunnes löydän paremmat. Ja kellariin pitäis viedä yksi taulu jota ei laiteta täällä seinälle. Ja verokorti pitää löytää jostain huomiseksi!