Tänään ajetaan Savonlinnaan tapamaan vihkipappia. Eilen ostin (vihdoin) vieraskirjan. S sanoi mikä on hyvä ja sen ostin. Ja hyvä näin, en ois kuitenkaan itse osannut päättää:) Käytiin eilen kokeilee menu ja ohjelma korttien printtausta erilaisille papereille. Siellä koulun koneella ei ollut oikein mitään fontteja ja se teksti jonka olin kotona tehnt muuttui jollekin tylsälle fontille. Pitää muistaa tallentaa pdf muodossa se työ sit ennen printtausta. Luulisin että se auttaa asiaan.....

Ajattele, toinen kaasoistani menee myös naimisiin tänä vuonna!! Olen niin onnellinen hänen puolestaan!!!:) Hän oli sulhonsa kanssa eilen käymässä mun luona. Pelattiin yhtä peliä jonka mä voitin, hihii!!! :D Ja sovitin mun hääpukua joka näytti nyt paljon paremmalta kun se puettiin oikealle korkeudelle. Se on siellä ompelijalla aseteltu liian "korkealle" mun päällä, niin se yläosa ei istuntu hyvin. Nyt tietty helma vaikuttaa liian pitkältä... Pitää kattoo joutuuko sitä lyhentää...

Siis apua miten pian ne häät jo on!!! Paljon kaikkee tekemistä vielä! Mutta kyllä me on tosi tehokkaasti saatu asioita järjestyykin. Ainiin eilen tuli postissa lentoliput sinne Thaimaaseen meidän honeymoonille! Sit pääsee rentoutuu ja lomailee......... :)

Kiitos kaikille jotka on jättäneet kommenttia:)