Tänään S:llä on polttarit. Mitäköhän kaikkeä ne hänellä teettävät....:D

Mä en oo ihan varma siitä puvusta että istuuko se hyvin mun päällä vielä. Ostin tänään kaupasta samaa kangasta kuin se pukukin on ja menin toisen kaasoni luo omeplemaan siitä "takakappaleen" joka tulee nyörityksen alle. Toisen kaasoni serkku oli ystävällinen ja neuvoi mua ja sain käyttää hänen ompelukonetta. Siitä kappaleesta tuli lopulta hyvä, se pitää vielä kiinnittää sitten puvun selkään, joko käsin ompelemalla tai sit neppareilla. Joka ei ole nähnyt mun pukua niin selvennykseksi siis että selässä on nyöritys jonka alta näkyy paljas iho. Nyt haluan sen paljaan ihon peittää. Jotenkin mielestäni se ei näytä hyvältä kun pukua on pienennetty niin iho on niin "lytyssä" siellä... ei kiva:(

Toi puku on suurin asia joka mua häissä stressaa nyt. Kunhan sen saa kuntoon niin sit on kaikki hyvin. Meen vielä maanantaina käymään yhden ompelijan luona kysymässä hänen mielipidettään pitäisikö jotain tehdä....

En tiiä ymmärtääkö kukaan mun pukuhuolia. Puku on siis tosi kaunis ja ihana joo, mutta jos se ei asetu päälle hyvin niin se ei tunnu kivalta. Tiiän että oon tosi tarkka, mutta oon aika varma että jokainen morsian on tarkka siitä miten puku asettuu päälle ja ulkopuolinen ei välttämättä ymmärrä "hössötystä"...:D