Tänään olin aamulla tentissä. Olin kerrankin hyvissä ajoin paikalla, jo ennen kahdeksaa. No, tentti alkoi vasta puol ysiltä kun papereiden jako kesti niin pitkään... Tuntuu että meni hyvin. Luin siihen useampana päivänä.

Keskiviikko aamuna kävin muuten lenkillä. Oisin saanut nukkua niin pitkään kun halusin kun ei ollut koulua, mutta heräsin jo kahdeksan jälkeen. Oli kiva lenkkeillä kun aurinko paistoi ja kuuntelin radioo mun kännykästä. Btw, vuoden aikana on tullut kuunneltua siitä radiota vain 3 kertaa!
Keskiviikko oli kiva päivä muutenkin. Näin kahta ihanaa ystävääni ja käytiin Rossossa pizzalla. Ja hain postista uusimman Himoshoppaaja kirjan! Tilasin sen postimyynnistä kotiinkuljetuksella, mutta se ei ollut mahtunut postilaatikkoon. Ei ihmekään, se oli pakattu sen verran isoon pahvilaatikkoon.
 0593053885.jpg

Niin ja tällä viikolla tuli postissa mun uusi luottokortti! Mulla ei oo ennen ollut luottokorttia... Nyt tuntuu olo tosi vanhalta ja rikkaalta :D Laitoin sen lompakkoon muovitaskuun (S:n passikuvan päälle!!!) että kaikki varmasti näkee että mulla on luottokortti...:D

Nyt oon Kuopiossa ja syön kalakukkoa. Aika kliseiseltä kuulostaa!!:) Tulin tänne tänään S:n luokse viikonlopuksi ja äsken käytiin kaupassa. Huomasin muuten että Valintatalon irtokarkkihyllyllä oli myynnissä näitä karkkeja:

 Image.aspx?ItemNo=3723&Thumb=1
Siis noita on joskus pienenä ostettu laivalta ja ne on hyvii!! Ja nyt sain niitä, jipii! :)

Nyt jatkan kalakukon syöntiä. Ei ole ihan mun lempiruokaa, mut kyllä tää menee.... kait.