Hyvää uutta vuotta kaikille näin aluksi! Vähän outoa ajatella että on JO vuosi 2009. Siis miten aika on mennyt näin nopeaan. Jotenkin tuntuu että ihan vastahan oli vuosi 2007 ja meidän häät....:D

Sain juuri ladattua mozilla-selaimen tähän meidän applen koneelle niin pääsen päivittää tätä blogiani. Mulla on työsuhde muuttunut nyt silleen että vuoden alusta alkaen olen tarvittaessa töihin kutsuttava -sopimuksella. Eli en esim nyt tiedä yhtään onko mulla ensi viikolla töitä vai ei. Ois ihan kiva tietää niin vois suunnitella mitä tekee ensi viikolla, mut on mulla toisaalta lupa kieltäytyä mulle tarjotusta työstä, jos mulla on muita menoja. Mut tietty en haluis kieltäytyä kun haluun tehdä töitä että saisin rahaa. Tyytyväinen olen kyllä jos mulla ei olisi töitä ihan viitenä päivänä viikossa. Mulla on nimittäin tarkoituksena alkaa lukea pääsykokeisiin ja pyrkiä tänne yliopistoon opiskelee. Kesäkuussa on pääsärit. Että sellaisia suunnitelmia keväälle. Kesäksi ois tarkoitus saada kesätöitä. Oletettavasti tuolta samasta työpaikasta jossa nytkin olen. Toivottavasti S:kin saisi kesätöitä. Yksi S:n sukulainen on ilmeisesti muuttamassa Usa:an ja olisi siistiä käydä siellä, mutta kun viime kesä meni ilman kesätöitä Kanadan matkan takia, niin tänä kesänä pitää kyllä jättää matkat välistä ja tehdä töitä ja tienata rahaa.

Loppiaisen molemmin puolin käytiin Etelä-Suomen reissulla. Ja sitä ennen ja sen jälkeen on ollut joka päivä töitä, samoin joulua ennen ja jälkeen oli töitä ja jouluna oltiin siis mun porukoilla. Niin nyt on tuntunut tällä viikolla töissä että alan olla vähän väsynyt. Kaipais vapaapäivää jonka vois viettää kotona. Oon niiiiin poikki. Etelä-Suomen matka oli muuten tosi kiva. Mennessä pysähdyttiin 3 tunniksi Seinäjoelle jossa tavattiin meidät Kanadassa majoittanut pariskunta. He olivat siellä sukuloimassa. Oli tosi kviaa nähdä pitkästä aikaa. Sitten oltiin S:n vanhempien luona sen päivän illalla ja seuraava päivä kokonaan. S:n siskon nuorin lapsi oppi seisomaan kun oltiin siellä. Ja muutkin lapset oli kehittyneet sitten viime näkemän (eli kesällä..). Helsingissä käytiin ihan päiväsiltään sieltä käsin. Oli tosi antoisa reissu. Eli löysin sikana vaatteita, hih:) Gina Tricotista löysin farkut ja paitoja ja sit Zarasta 2 housut ja paitoja... Muualta en sit enää ostanut mitään kun noista löytyi niin paljon. Ainiin ostin myös pöytäliinoja Hemtexistä. Meillä ei ole ollut yhtään isoa pöytäliinaa tuolle meidän ruokapöydälle. Ihan vaan kaitaliinoja on ollut. Löysin nyt sitten puoleen hintaan kaksi liinaa (toinen maksoi 4,95 ja toinen vähän enemmän) ja sit 70% alennuksella joululiina joka on ihan vaan punainen yksivärinen pellavannäköistä materiaalia oleva liina. Sitä voi käyttää vaikka muulloinkin kuin joulunaikaan kun on ihan vaan yksivärinen eikä mikään tonttu-kuvioitu. Neljäntenä ja viimeisenä päivänä käytiin Tampereella S:n veljen luona. Täältä asti tulee niin harvoin käytyä etelässä, että pitää kiertää monta kaupunkia kerralla kun sinne asti eksyy:)

Pitäisiköhän alkaa tiskaamaan.. S on bänditreeneissä. Ja huomenna on iltapäivästä iltaan asti myös. Sillä on kaksi bändiä täällä kaupungissa, siis treenejä riittää, ja sitten kolmas bändi on eri kaupungissa eli sen kaa on treenejä harvoin, onneksi. Mitäköhän tekemistä mä keksisin huomiselle....

Ps. Olisipa kiva saada kaunis kimppu tulppaaneja. :)