578676.jpg

Tänään nähtiin kaasojen kanssa. Meillä oli tosi kivaa:) Ne kyseli multa miten me S:n kaa tavatiin ja kirjoittivat ylös kun kerroin. Saa nähdä millainen tarina hääpäivänä kuullaan:)

Koulussa oli vika ranskan tunti. Nyt mul on viel tehtävänä ranskan kotitentti, kokousmuistio ja puhe. Puhetta mun ei siis tarvi enää pitää kun tänään vasta sain aiheen ja ei oo enää tunteja. Kirjallisena palautan sit. En oo viel katsonut millainen kotitentti on. Viimeksi kun oli, niin se oli ihan älyttömän vaativa. Hain koulusta Kelan lomakkeen jolla haen kesäksi asumistukea. Pitäisi täyttää se ja keksiä mitä opintoja suorittaisin kesällä. Se tentti joka mulla on kesäkuussa on sellainen jonka oon jo käynyt ja nyt vaan korotan arvosanaa, että sitä ei voi merkitä kesäopinnoiksi kun siitä ei tuu opintoviikkoja. Ehkä mä merkkaan kandintyön kesäopintoihin, mut entä jos en saakaan sitä ikinä valmiiks... En ajattele negatiivisesti, olen vain realistinen:)

Huomenna käyn toisen kaasoni kanssa kampaajalta varaa aika hänelle hääpäiväksi kampaukseen ja mulle koekampaus ja -meikki aika.

Tänä viikonoppuna ei nähdä S:n kanssa. S:n pitää lukee tenttiin joka on maanantaina ja harjoitella pääsäreiden 2.vaiheeseen (läpäisi siis 1.vaiheen, jos sitä en oo täällä vielä maininnut). Se kakkosvaihe on ti ja ke. Sitten seuraavana viikonloppuna taas nähdään. Tänä viikonloppuna mä voisin yrittää olla tehokas ja keskittyä kouluhommiin. On rästissä yks äikän kurssin kirjoitelmakin.