Ihana S tulikin jo eilen kotiin mökiltä! Jipii! Mä laitoin illalla sille tekstaria että monelta sä sunnuntaina sit tuut.. Se sit soitti kohta että mä oon täällä pihalla.. Sit mä ilahduin että onko se jo tullut kotiin, mut sit aattelin että no ei se voi olla että se on varmaan siellä mökillä pihalla. Sit välillä kuulu auton tööttäystä ulkoa ja se sano että tuu tänne. Mä aloin selittää että en mä nyt sinne mökille asti lähde tulemaan ja ihmettelin että miks ulkona joku tööttää autolla. Sit lopulta S sai houkuteltua mut kattoo ikkunasta ulos ja siellähän se oli auton kanssa. Ette arvaa miten ilahduin!!!:) Mua vielä vähän pelotti olla yksin kotona kun oli pimeetä niin ilahduin ihan älyttömästi!

Auto toimii hyvin ja näytti sisältä hyvälle kun oli uudet istuin suojat. Käytiin tänään autoilee kaikissa marketeissa joissa ei oo koko talvena päästy käymään. Ostin auringonkukan siemeniä ja multaa ja parvekeruukun johon ne laitan! Oon ihan innoissani että pääsen kasvattaa kukkia!!! Eka kesä tulossa että asun parvekkeellisessa asunnoss
a! (Eikun asuin mä 3 vuotta sit kesän ajan kimppakämpässä jossa oli iso kattoteranssi 10.kerroksessa, mut mua ei silloin vielä kiinnostaneet kukat:) Tälleen avioitumisen myötä oon herännyt tälläsiin kodinhengetär-juttuihin:D)

Pakko mainostaa että kävin tänäänkin lenkillä. Harvinaista hommaa mulle, mut toivottavasti ei ois enää niin harvinaista. 3,5 km tuli matkaa. Näin kaksi joutsentakin lammella! S:n kanssa oltiin yhdessä lenkkeilee ja otettiin frisbeegolf-kiekko mukaan kun siellä on kolme koria niille. Heiteltiin vähän pariin koriin, mutta siellä oli lähistöllä ihmisiä niin ei sit oikein voitu heitellä ettei vaan ois osunut keneenkään se. Varsinaista rataa tuolla ei näytä olevan. Pelkästään kolme yksittäistä koria, miksiköhän?! Me ei tiedetä mitään rataa täällä. Nuo kolme koria näin sattumalta tuolla eilen ja S kun oli just mökillä käymässä niin heti pyysin että tuo frisbeen mukanaan. S:n veljen kanssa ollaan oltu Tampereella pelaa ja sit kerran jossain Lahden lähellä käytiin. Se on oikeesti yllättävän kivaa puuhaa. Ainakin silloin jos sen frisbeen saa heitettyy sinne minne haluaakin!:)

Tuntuu kyllä ihanalta kun on auto käytössä pitkästä aikaa. Tosi kätevää käydä kauempana olevissa kaupoissa. Mä en kyl älyä miksi jotkut kaupat pitää olla niin sairaan kaukana keskustasta. Varsinkin kun julkinen liikenne ei täällä pelitä kuten pääkaupunkiseudulla, jossa pääsee tosi kätevästi julkisillakin Ikeoihin sun muihin. Täällä ei pääse tiettyihin kauppoihin (esim. Hemtex) ellei omista autoa...


Ainiin ei vielä olla saatu pidettyä tuota autoa meidän omalla parkkipaikalla, kun S ei muista mikä on meidän parkkiruudun numero! Se muisteli että sille ois sanottu että se ois 14 tai 16 mut molemmissa oli jonkun toisen auto. Ollaan nyt kadun varressa pidetty. Maanantaina aamu 8 kadun varret muuttuu maksulliseksi niin sit pitää siirtää se. Pitää heti huomenna aamulla soittaa sinne isännöintitoimistoon ja tiedustella asiaa...:D