Piti töiden jälkeen käydä ostaa sipsejä. Sitten vielä miestä pyysin tuomaan kaupasta karkkia ja limsaa... Että tälläistä täällä :D Herkuttelupäiväksi tais mennä tämä maanantai.

Olin tänään ja huomennakin olen töissä varaston puolella. Se on niin helppoa ja yksinkertaista työtä, tykkään! Eikä tarvi jutella asiakkaille, hehee. Siinä vaan kuunnellaa yleX:ää koko päivä ja puretaan tavaroita pahvilaatikoista.

Äiti oli meidän luona käymässä viime viikolla pari päivää. Saatiin laitettua makkariin rullaverhot (tai laskosverhot niiden nimi taitaa olla) ja sitten olkkarin seinälle kello ja yksi uusi taulu. Kivaa!

Täällä on ärsyttävän paljon lunta! Siis tosi raskasta taluttaa pyörää esim. tuon niityn poikki, josta menee lyhin tie keskustaan. Siinä niityllä ei mene mitään tietä eli sitä ei ikinä aurata. Siinä vaan pitää puskea menemään lumen läpi ja illalla kun tulee kotiin niin on ehkä vähän helpompi kulkea kun useat muut on jo siitä kulkeneet ja siihen on painautunut polku, mutta aamulla töihin meno siit on ihan tuskaa. Riittäis jo tää lumi määrä mulle, ei enempää kiitos!

Milloinkohan mä saan aikaiseksi mennä sinne kirppikselle myymään mun tavaroita!? En varmaan ikinä tätä menoa...

Ainiin, mulla oli muuten kerrankin Lotossa 4 oikein! Paras tulos ikinä, mutta en voittanut mitään! Se oli joku lisäarvonta, jossa ois voittanut vain 7 oikein -tuloksella ja muilla pienemmillä tuloksilla ei saa mitään. Ihan mun tuuria!!! :D