Tänään aikaa kului ranskan tehtävien kanssa. Olipa rasittavaa. Piti tehdä CV ja työhakemus ranskaksi. Ja lisäksi 1 molemminpuoleinen A4 täynnä tehtäviä. Musta tuntuu etten osaa enää yhtään ranskaa. Ihan kuin mun kielitaito ois huonontunut ton kurssin aikana! Tai sit vaativuustaso on noussut ja mä en oo pysynyt perässä...

Nyt on niskat ihan jumissa. En käynyt tänään lenkillä, vaikka oli nätti ilma. Mutta eilen kävin:) Mulla oli tarkoitus eilen ottaa kuva Jetrosta kun lenkkeiltiin, mutta unohtui...joku toinen kerta sit. Mentiin koirapuistoon ja lopulta mua alkoi jo pelottamaan siellä kun sinne tuli kaksi isoa mustaa koiraa ja kaikki koirat juoksi lujaa. Jotenkin mä pelkään isoja tuntemattomia koiria jotka on vapaana.... Ja mun mielestä se on ihan normaalia itsesuojeluvaistoa olla varuillaan silloin.

Viikonlopuksi menen S:n luokse ja sovittiin puhelimessa että mä otan lenkkarit mukaan ja käydään joka päivä kävelyllä. Tuun sit viikonlopun jälkeen raportoimaan miten kävi:) Huomenna tosiaan lähden heti koulun jälkeen S:n luokse bussilla. Jipii! Ja sitten seuraavalla viikolla alkaa pääsiäisloma, ja saadaan sit olla yhdessä yli viikko!!!! Ajatella, heinäkuun 7. päivä lähtien saadaan olla kokoajan yhdessä.....<3 Saa nähdä minne kaupunkiin sitten muutetaan...se selviää toukokuun lopussa, kun tiedetään S:n pääsykokeiden tulokset.

Tänään soittelin yhteen kauneushoitolaan ja kysyin aikaa perjantaille kasvohoitoon. Jotenkin mä luulin että perjantai on huomenna ja kysyin siis aikaa huomiselle ja sen sain. Sitten kun suljin puhelimen niin jotenkin aloin miettii että hetkinen mikäs päivä tänään onkaan....keskiviikko...eli huomenna ei ole perjantai vielä. Soitin sit heti perään ja peruin sen "väärän" varauksen.

Kuinka moni muuten on jo syönyt mämmiä tänä vuonna? Mä olen, viime viikonloppuna. Tässä todiste:)
480314.jpg