Joopa joo, äsken painoin jotain nappia niin hävisi teksti jonka olin jo tänne kirjottanut, joten kirjoitellaan uudestaan..

Kävin tänään ostaa Anttilasta ihanat pussilakanasetit meille. Sellaiset Luhdan jotka ovat vaaleanpuna-beige -sävyiset. En löytänyt netistä kuvaa! Mut ihanat ovat!:)

S lähti täksi viikonlopuksi Jyväskylään bänditreeneihin ja vaihtaa kuulemman mikit kitaraan siellä myös. Odottelen tässä että yksi mun ystävä tulisi tänne niin lähdettäis vähän shoppailee. Meil oli alunperin tarkoitus mennä kuntosalille spinningiin, kun mulla oli sellainen ystävänpäivä-lappunen jolla ois pitänyt saada 5 ilmaista käyntikertaa sinne. Mut tänään sit kävin siellä niin sanoivat etten saakaan sitä etua kun olen vuoden sisällä käynyt siellä yhden kerran tutustumassa saliin. Höh. Mutta antoi sitten lapun jolla pääsen tiistaina fitnes-pilatekseen tutustumaan, ettei tarvinut tyhjin käsin lähtee:) Jospa mä siitä inspiroituisin ja aloittaisin kotona tekee pilatesta dvd:n avulla. Oon tehnyt joskus pari vuotta sitten ja mun mielestä siinä kyllä huomasi tulokset kun joka päivä teki. Ryhtikin parani. Siellä salilla en kyl voi alkaa käymään kun se maksaa niin paljon, ei oo tällä hetkellä varaa kun säästetään sitä Kanadan matkaa varten. Pitäis järjestää paikka jumppamatolle täällä kotona ja ottaa se dvd näkyville niin jospa sitä sitten tulis tehtyykin. Mua jo tosissaan häiritsee tää kun kiloja vaan kertyy lisää ja lisää.. Ei ees jotenkin tee mieli ostaa uusia vaatteita kun joutuu ostaa numeron isompia kuin ennen:( Ja painoindeksikin on siirtynyt normaalipainosta sinne lievän ylipainon puolelle!!!:O