Hain äsken tietokoneeni huollosta ja tässä sitä netissä ollaan omalla koneella. Huolto meni siis ihan takuun piikkiin, kun olikin 3 vuoden takuu tässä koneessa. Mutta ennenkuin huomasin että tässä on takuu vielä voimassa, ehdittiin jos ostaa uusi kone, jota ei voinut palauttaa kauppaan kun oltiin ehditty jo käyttää sitä pari päivää. Harmitti kovasti, mutta ei mahda mitään. Ja tää mun vanha kone joka nyt sis korjattiin menee mun äidille käyttöön. Tässä me nyt istutaan mun miehen kaa vierekkäin sohvalla ja molemmilla on kannettava sylissään:D

Itsenäisyyspäivänä käytiin Ikeassa. Kauheat ruuhkat oli siellä, kuten arvata saattoi. Ostettiin jotain pieniä juttuja, joista parhaimmat jutut on pehmustettu alusta kannettavalle jos sitä pitää sylissään ja toinen kätevä ostos oli wc-paperi teline johon saa useita rullia päällekkäin säilytykseen.

Joululahjoja olen yrittänyt ostella. Vaikeaa kun ei meinaa keksiä mitä ostaisi, mutta kyllä sitä sitten lopulta jotain ideoita keksii. Aika monelle ihmiselle on lahjoja ostettava. S:n puolelle 9 ihmiselle ja mun puolelle 3 ja sit vielä parille kaverille pienet lahjat. Joulukorttejakin ajattelin lähettää, mutta oikeastaan vaan niille jotka on laittaneet meillekin.... En mä jaksa alkaa koko suvulle lähettää ja onhan se ihan kohteliasta lähettää niille jotka laittaa meillekin. Aion askarrella jonkun verran ja osan sitten laitan valmiskortteja.

Eilen ja tänään mulla on ollut vapaapäivät, ihanaa. Sit alkaa usean päivän työputki. Oon kyllä ihan viihtynyt tuolla töissä mukavasti. Nyt on vaan aikaisia aamuvuoroja tiedossa, että joudun herää 5.30 esim huomenna, huh!

En mä oon ihan varma toimiiko tää tietokone ihan kunnolla vieläkään. Jotenkin tökkii... Että ihan hyvä että ostettiin uusi kone kun tää vaikuttaa epävarmalta edelleen....

Ainiin, mulle muuten luvattiin että mun työsopimusta jatketaan ensi vuonna toukokuuhun asti sellaisena "tarvittaessa työhön kutsuttava" -sopimuksena. Tosi kivaa, oon tosi iloinen siitä. :)

Kohta taidan lähteä saunaan, kun meillä alkaa saunavuoro viideltä. Ja kerrankin en ole töissä tiistai iltana niin pääsee:)