Noniin, sainpas askarreltua itse joulukortteja. Näitä on 8 kappaletta. Enempää en ois jaksanut tehdä, vaikka oli tosi kiva askarrella. Ajattelin että siis joillekin sukulaisille laitan kortit, mut ystäville voisin tehdä tietokoneella kortin ja lähettää mailiin.

Tuli mun mielestä tosi upeita kortteja. Laitan kuvia myöhemmin kunhan S siirtää kuvat koneelle. Mun digikamera on rikki:( Otin noita kuvia S:n kännykkään. Pitää vielä käydä maanantaina S:n  koululla printtaa tekstit noiden korttien sisälle. Mun valkoinen tussi ei toiminutkaan kun oli tarkoitus sillä kirjoittaa sisälle!

Olin eilen muuten tosi reipas, pakko kehua vähän...:) Katsoin nimittäin yhden kursin nettiluentoja ja samalla kirjoitin vaadittavaa esseetä. Jotain 5 tuntia käytin aikaa opiskeluun. Oon niin ylpeä itsestäni. Esseen sain valmiiksi. Vielä voisin lukea sen läpi ja korjailla kirjoitusvirheitä. Sit vielä pitäisi kirjoittaa yhden sivun pituinen analyysi kurssista mitä mieltä siitä on ja mitä uutta oppi jne. Palautus on vasta 14.tammikuuta. Kerrankin saan jotain tehtyy hyvissä ajoin. Tuli kyllä hyvä mieli kun sai tehtyy jotain hyödyllistä.. Vois vähän useemmin..:D

Huomenna mul alkaa työt jo 8:30. Mitenköhän jaksan herätä. Kiva että ainakin pääsee sieltä sit ajoissa pois ja kerkee ehkäpä joululahjaostoksille, tänään ei mentykään yhdessä ostoksille.