Vastailen tässä ensin R:lle, joka kysyi siviilivihkimisestä kirkossa.
Eli maistraatista saamassani esitteessä luki että se olisi mahdollista, mutta kirkossa sitten tyrmättiin se homma, kun kysyin asiasta. Mutta nää asiat vaihtelee TOSI PALJON eri kirkkojen välillä eli teidän kannattaa kysyä haluamastanne kirkosta, että voiko heillä tehdä siviilivihkimisen kirkossa.
Olen ollut Helsingissä Johanneksen kirkossa yksissä häissä, jossa oli tuomari kirkossa tekemässä siviilivihkimisen ja morsiamen isä siunasi heidät heti sen jälkeen. Tästä on aikaa noin nelisen vuotta. Se kirkko jossa me mentiin naimisiin oli tosi tiukka kaikissa asioissa (jäi vähän paha maku suuhun heidän kanssa asioimisesta...). Tässä oikeastaan kaikki mitä tiedän siviilivihkimisestä kirkossa.
Tsemppiä teille hääjärjestelyihin R!!!:)

Tänään kävin hierojalla. Nyt oli toinen kerta. Kyllä sattui välillä se hieronta! Mutta jotenkin mä ajattelen että hieronnan pitää vähän sattuakin että se ois tehokasta. En tiiä onko se oikeasti niin..? Ensi viikoksi aion taas varata hieronta-ajan.On hartiat niin jumissa.

Mä en muista että oonko täällä kirjottant että mua on kutittanut tosi paljon. Oon raapinut tietty ja tullut punaista jälkeä erityisesti rintakehän alueelle. Eilen kävin lääkärillä ja mulla on kait joku nokkosihottuma. Sain kortisonivoidetta ja Histeciä.Toivottavasti tää tästä paranis. Kävin vielä tänään verikokeissa. Viimeks kun mua kutitti tälleen älyttömän paljon oli Thaimaan matkan jälkeen ja silloin mulla oli maksa-arvot tosi korkeella, joku virustulehdus. En mä kyllä oo ennen älynnyt että kutiaminen vois olla näin häiritsevää, ennekuin itse kokee sellaisen. Tänään meen töihin illaksi. Kauhee kun nää punaiset raapimisjäljet sit näkyy työpaidan kaula-aukosta....

Sit kivempii juttuihin!:) Menin tänään shoppailee Hennesille ja löysin kivoja vaatteita! Ja mikä upeinta, löysin farkut!!!! Siis en oo varmaan vuoteen tai ylikin ostanut farkkuja kun en vaan oo löytänyt hyviä. Nää on sellaiset missä on vähän leveämmät lahkeet. Tälläset "löysemmän" malliset farkut on nyt muodissa. Onneks pillifarkut alkaa olla jo menossa pois muodista kun sellaset ei vaan käy mun vartalolle vaikka miten yrittäis! Näitä pitäis vähän lyhentää lahkeista. Sit mä ostin kauniin ruskean paidan joka on tosi kivan mallinen ja kivaa materiaalia, sellaista tosi ohutta kevyttä villaa tms, näyttää hyvältä päällä, pitkä helmainen ja suuri kaula-aukko. Ja sit mustan ohuen villatakin. En mitään sellaista paksua. Mietin ihan sikana että ottaisinko mustana vai vaalean harmaana. Kun harmaahan on muodissa nyt ja ois tehnyt mieli ottaa se, mutta en tiiä että oonko mä sit liian harmaan näköinen kun mul on aika värittömiä vaatteita muutenkin..... Mietin sitä tosi paljon et otanko harmaana vai mustana. En oo vielä siitä leikannut hintalappua irti että sen vois kyl käydä vaihtaa. Sit ostin kirkaan värisiä sukkia. Sellaisia värejä, että ne käy mun Crocsien kanssa, joita käytän työkenkinä.

Eipä täs muuta. Tuntuu että taasko on tiistai, vastahan se oli..... Aika mennyt nopeeta.