Mä voisin muuten alkaa raportoimaan tänne miten mun kandintyö on edennyt. Ehkä mä saisin tästä sit "potkua" sen työn tekemiseen. Jos multa ei kuulu mitää edistystä sen suhteen niin muistuttakaa mua sit että sitä pitää saada etenee..:)
Oon saanut kirjastosta yhden kirjan joka on mun päälähdeteos. Oikein muita hyviä lähteitä en oo löytänyt, mut pakko ois kun ei oo hyvä jos toi pohjautuu liikaa yhteen teokseen. Oon kirjoittanut siitä tekstiä about kolme sivua. Ei paljoo siis mutta onpahan siinä alku. Aloin vaan kirjottaa teoria osioo, en jaksanut alkaa kirjoittaa mitään johdantoo tms muuta vaikeeta vielä, kun aattelin että pääasia että saisin jotain tekstii ees syntyy.
Mä oon tehnyt tutkimussuunnitelman ja aiheanalyysin viime syksynä ja en kyl muista että mikä mun tarkka tutkimusongelma on. Ois varmaan syytä tarkistaa se:D
Mietin tässä että miten suoraan voin ottaa tietoo kirjasta....? Se teksti mitä kirjotin oli vaan suoraa suomennusta siitä. Pitäiskö mun kertoo se teoria enemmän omin sanoin. Kyllä mä siis merkkaan lähteen aina joka kappaleen perään että mistä kirjasta se on otettu. Mulle on jotenkin tosi vaikee keksii itse kirjoitettavaa ja selittää joku asia omin sanoin...