Kävin eilen mun veljen kaa Bauhaussissa ja ostin sieltä tulppaaneja, vaalean punaisia ja valkeita. Ne on niin kauniita! Ostin myös uuden kaktuksen. Siellä oli vaikka mitä kivoja viherkasveja, mutta en mä niit sit viitsinyt ostaa kun kuitenkin kuolevat mun "hoidossa". Tuossa valkeiden tulppaanien kuvassa näkyy taustalla myös kello jonka sain nimpparilahjaksi sekä joululahjaksi saamani teen säilytysrasia. Tykkään niistä tosi paljon!:)

Seuraavassa kuvassa näkyvät ikkunalaudalla meidän viherkasvit. 2 kaktusta ja joku kasvi joka taitaa tehdä kuolemaa...

 

Tässä pari kuvaa meidän olkkarista.

Voi kauhee, mattokin on ihan rytyssä... Tuohon tv-seinälle mulla oli tarkoitus laittaa pari seinähyllyä, mutta enpä tiiä saako niitä porattua tuohon kiviseen seinään... Jotain tuo seinä kuitenkin kaipaa. Stereot on vasta siirretty tv-tasolle, että niiden kaiuttimia voi käyttää kun katsoo leffoja tietokoneella. Mun mielestä ne ei kyllä näytä yhtään kivoilta tuossa tuolleen..

Olisi kiva jos laittaisit jotain kommenttia kun olet nähnyt kuvat?!:)