Tiistaina mä kävin työhaastattelussa. Jänniti aika paljon mennä sinne, kun viimeksi oon ollut työhaastattelussa vuonna 2003 muistaakseni. Tuntui että haastattelu oli tosi vaikea. Siinä kyseltiin kaikkea että pidä puhe jossa kerrot miksi olet paras tähän työhön yms. Mutta sitten seuraavana päivänä soitti että mut on valittu, jipii!!! Tää on osa-aikatyö tavaratalon kassana. Mulla jää reilusti aikaa tehdä kandintyötä (millonkohan viimeks tein sitäkään...) ja muutenkin hengailla. Kauhistuttaa miten sitä joskus jos/kun valmistuu niin joutuu kokopäivätyöhön koko loppuelämäksi :D

Tänään lähden illalla mun vanhempien luokse viikonlopuksi. S:n pitää mennä mökille auttaa isäänsä töissä. Ainiin kävin tänään ostaa keittiöön verhot. Eurokankaassa on tällä viikolla ilmainen verhojen ompelupalvelu. No joo, saan ne verhot ommeltuina vasta 16.10! Melkein 3 viikkoa menee siinä ompelussa, huh!

Tällaista kangasta:

gisela.jpg

Toivottavasti nää näyttää sit valmiina hyviltä ja tykkään näistä.....

Eilen sain tilatut hääkuvat paperiversioina. Kivempi katsella niitä "oikeina" valokuvina eikä vaan koneelta. Myös kiitoskorttikuvat saatiin, nyt vaan pitää kirjoittaa kuoret ja postittaa ne. Ja kansioon pitäis alkaa laittaa kuvia. Siinä sitä riittää puuhasteltavaa illoiksi.

Nyt pitäis alkaa tekee ruokaa. Ja siivotakin pitäis. TUntuu että täällä on aina sotkuista vaikka mä siivoan kokoajan...?!?!