Kävin reippaalla kävelylenkillä ja IHANAA oli!! Valkeisenlammen kiersin kahdesti. Oli niin ihana ilma ja siellä oli kaunista. Viimeksi oon kävellyt siellä joskus tammikuussa kun oli lumisohjoa. Nyt oli ihan eri näköistä. Tässä yksi netistä löytynyt kuva. Vielä ei oo noin paljon lehtiä puissa ja siellä oli toki aurinkoisempaa:)

 4641153.jpg

Mulla oli S:n askelimittari käytössä, mutta huomasin puolessa välissä että se ei ollut toiminut, niin en tarkkaan osaa sanoa miten pitkä matka tuli käveltyä...mutta jos oikein laskin niistä lukemista mitä mittari mittasi niin reilu 3 kilsaa. Ei niin paljoa miltä musta tuntui se matka...:D Mittasin (tai tarkoitus oli mitatata) siis ihan täältä meidän kotiovelta sinne, lampi kahdesti ympäri ja takaisin kotiin.

Ihan uskomatonta miten paljon siellä oli ihmisiä! Mä yllätyin kun tosiaan oon kävellyt siellä päin vain muutaman kerran ja aina ollut joku syys- tai talvimyräkkä. Tuonne mä haluun uudestaan!
I'm in love!