Äsken mun hyvä ystävä kävi täällä kylässä. Hän oli ajomatkalla Kuhmosta Tampereelle ja poikkesi täällä. Oli ihana nähdä todella pitkästä aikaa, sillä hän on muuttanut vasta Englannista takaisin Suomeen. Häissä kyllä nähtiin, mutta eipä siellä ehtinyt jutella paljoa kenenkään kanssa. Ihanaa oli kun hän tuli Englannista asti meidän häihin<3 Arvostan kovasti sitä!

Ja eilen yksi toinen ystäväni kävi täällä kylässä. Hän oli Joensuusta käymässä mummolassaan täällä. Katsottiin leffa ja syötiin pizzaa. Eilen oli aika rankka päivä töissä. Olin 10-18 ja kiirettä piti kun oli lauantai. Sain uudet työvuorot ja tän tulevan viikon jälkeisellä viikolla mulla on töitä vain 3 päivänä viikossa. Päivät on sellasia 4-6 tuntia pitkiä. Huippu juttu! Sit aion opiskella kun on enemmän vapaa-aikaa.

Mä leivoin tänään pullaa!! En muista milloin oisin viimeks leiponut. Varmaan viimeisen 5 vuoden aikana kerran tai kaks?! Käytin meidän häälahjaksi saamaamme yleiskonetta taikinan sekoittamiseen. Ihan hyviä tuli, mutta ei superhyviä.. Taisin laittaa liikaa jauhoja, vaikka laitoin ohjeen mukaisen määrän, kun taikinasta tuli vähän "kovaa". Ei mitään kivikovaa, mutta ei sellaista pehmeää ja ilmavaa.

S tulee huomen illalla kotiin. Ihan hyvin oon pärjännyt yksin täällä. Illalla oli ehkä vähän orpo olo mennä yksin sänkyyn nukkuu. Aamulla kun heräsin niin katoin ensin että tossa se S nukkuu mun vieressä kun oli peitto koholla kun oli tyynyjä alla, ennekuin muistin että eihän se ole kotona ja nuo on vaan tyynyjä, höh.

Tällä Englannista Suomeen palanneella ystävälläni oli muuten tosi ihana talvitakki! Ja tyylikkäät hiukset, sellaiset mäkin haluaisin. Mut mä luulen et mun hiukset on liian huonokuntoiset että ne ei näyttäis niin hyviltä kun sen. Mä haluun Lontooseen
shoppaileeeeeeeee!!!!!!!!!!!