Mennään S:n kanssa perjantaina juhlapaikkaan kyselee kaikkee tietoja. Mulla on lista mitä kaikkee haluan tietää. Menun hinta on tainnut nousta:( Pitää siitäkin vielä kysellä. Ja että mitä siihen sisällytetään. Ainakin saamassamme menussa olleet tomaattimuikut halutaan jättää pois....ei oo ihan mun mieleen :D

Kahvipöydän servietit on kuulemmman vaaleansiniset... Meillä koristelu (näillä näkymin) ois valkeaa ja kirkkaan punaista. Valkeat pöytäliinat joille punaisia ruusunterälehtiä ja ehkä maljakko johon muutama ruusu ja jotain vihreää....? Tai jos ei maljakkoa niin sit pöydälle "makaamaan" muutamia ruusuja. Mitenköhän niiden säilyvyys on, ilman vettä. Ei taidakaan olla hyvä idea toi. Organzaa mietin kanssa rypytettynä pöydälle, mutta en mä nyt ehkä haluakaan sitä. Ei liikaa kaikkea. Niin ja kynttilät. Ne on söpöt. Laitan niistä kuvan joskus tänne. Onko se sit pahan näköinen jos servietit ihan eri värimaailmaa...? No ehkä mä vaan mietin liian tarkkaan, ei niihin kait kukaan sen suuremmin kiinnitä huomiota. Kommentoikaa:)

Mä sain tänään juhlapaikalta mailin että kakun hinta ois kait 6 euroa per hlö.... Mä en usko että se on totta. Ne tilaa kakun yhdestä leipomosta josta käytiin eilen äitin kanssa kyselee hintoja ja hinta ois alle 2 euroo/hlö. Että tostakin pitää kysyä. Sieltä leipomosta saa hääkakun päälle koristeen jossa on hääpari. Se on ihan kiva ja pieni (korkeus tais olla jotain 5cm tai vähän päälle), mutta morsiamella on tummat hiukset ja mä oon vaalea!:D Loppujen lopuksi haluan sellaisen "perinteisen" kakunkoristeen, vaikka alussa halusin jonkun persoonallisen ym. Mut niin monella tuntuu olevan joku erikoinen, että ehkä ihan perinteinen oiskin sit persoonallinen. Ja oon jotenkin viehättynyt sellaisiin retro- koristeisiin. Laitan tähän kuvan yhdestä kivasta mikä oli netissä ja tän sais tilattuu myös blondi-morsiammella:D
202-1423.jpg

Mun mielestä toi on tosi suloinen:)


Ainiin, eilen illalla tilasin ruusunterälehtiä. Mulla oli tarkoitus tilata niitä yhdestä nettikaupasta Usa:sta mutta huomasin että postikulut olisivat olleet yli 80 dollaria (2500kpl lehtiä)!!! Ihan sairasta. En sit tilannut. Mailasin firmaan ja kysyin et miten on noin kalliit. Tänään tuli vastaus että UPS (rahtifirma) on joku hintojen päivitysjuttu menossa ja kaikki hinta vaihtoehdot ei ollee näkyvillä. Mut mä kerkesin jo eilen illalla löytää eBaysta ruusunterälehtiä (2000kpl) ja siellä postitus maksoi vain 18 dollarii. Toivottavasti saan ne pian ja toivottavasti ne ois kauniita ja kauniin värisiä! Usa:sta kannattaa kyllä tilata kun ne on siellä niiiiin paljon edullisempii kuin täällä!

Nyt alkaa olla stressiä noista häävalmisteluista....:/