Pohjoisen matka meni muuten hyvin paitsi että mun niskat jumahti siellä. S:llä meni pääsäreiden eka vaihe kuulemman ihan hyvin. Maanantaina saa tietää tulokset, että pääseekö kakkosvaiheeseen. Uskotaan että se pääsee.

Mä ompelin mun äitille äitienpäivälahjaksi esiliinan. Sitten kun kangasta jäi yli niin tein siitä vielä leipomishatun ja hiusdonitsin!:D Ja annoin jo äitille sen lahjan kun olin niin innoissani siitä etten jaksanut odottaa. Oli kyllä vaikeaa ommella pitkästä aikaa. Sain vielä ommeltuu sen niskan taakse tulevan lenkin silleen kierteelle!! Enkä voinut purkaa sitä ommelta kun olin ommellut edestakaisin tosi moneen kertaan että varmasti kestää. Ei sellasta jaksa alkaa purkaa. Mä sit vaan leikkasin sen ja ompelin päälle uudestaan. Tuli  vähän paksu siitä kohdasta:D

Kierreltiin äitin kaa sikana kaikkee vaatekauppoja ja etsittiin mulle juhlamekkoa. Ei jotenkin löytynyt. Ja mulla särki niskaa ja päätä. Mä haluun laihduttaa ekaks ja sit mennä uudestaan:D

Vapun aattona menin ekaksi aamulla lääkäriin ja sain kunnon lääkkeet kipeään niskaan. Sellaista keskushermoston kautta lihaksia rentouttavaa, joka tekee olon vähän heikoksi ja väsyneeksi. Ja sit tehokasta särkylääkettä, ihanaa! Tiistaina meen vielä verikokeisiin. Päivällä syötiin mun tekemää kalakeittoa ja tomaatti-mozzarella salaattia. Illalla mentiin kaupungille ja kuunneltiin pari bändiä tossa torilla. Ja käytiin uudessa italialaisessa pizzeriassa syömässä rullakebab puoliksi. Mä en kyllä älyä mitä italialaista siinä paikassa oli. No ehkä se oli hiukan paremmin sisustettu kuin keskiverto pizzeria ja olihan siellä ruokalistalla pastaa... S teki vielä aamuyöllä koulutyötään, joka sen piti palauttaa huhtikuun loppuun mennessä. Sai se sen palautettuu sit aamu kahden aikaan toukokuun 1. päivä. Joku jättää vähän viime tippaan kaiken...:D

Vappuaamuna heräsin joskus seitsemän-kahdeksan aikoihin. Jotenkin kun on vähänkään sairaana niin aina herää aamuisin tosi aikaisin. Katselin keittiön ikkunasta ulos eikä näkynyt muuta kuin yksi kadunpesu-auto. Tosi autio kaupunki! Otin lääkkeet ja nukahdin ja heräsi joskus iltapäivällä ja ulkona oli parkkipaikka ihan täynnä autoja ja ihmisiä. Mentiin lopulta käymään torilla ja sain mansikkapehmistä ja  metrilakuja. Sit käytiin kotona vaihtaa vähän vaatteita ja lähdettiin kävelylle satamaan. Tosi paljon oli ihmisiä liikkeessä ja ihana ilma!

Ihanaa kun on kesä tulossa!!:)