Mulle tuli inspiraatio että haluisin askarrella itse joulukortteja, mut kaikki sanoo että älä ala että se on niin iso homma. Ei mun kait kyl kannatakaan kun ei mul näitä vapaa päiviä oo niin paljoo.
Olin kyl ajatellut etten lähettäis joulukortteja, mut kun ihmiset on kyselleet meidän osoitetta eli aikovat meille lähettää, niin kait niille sit ois kohteliasta lähettää myös. Tuntuu vaan jotenkin tylsältä lähettää joku valmis joulukortti, ois kivempi tehdä itse joku persoonallisempi. Saatiin muuten tosi upea itsetehty joulukortti  Englannista yhdeltä S:n perheen tutulta. Siitä mä oikeestaan sain mun inspiraationi.Niin hienoo en vaan jaksa alkaa tekee:D

Jos jollain on joku kiva helppo idea millaiset askarrella niin kertokaa... Ideoita ei tuu mieleen. Tai sit mä ostan joku päivä valmiit jos ei tuu tarpeeks simppeleitä ideoita kehiin:D

Tänään ois tarkotus lähtee tekee joululahja ostoksia. Ei vaan jaksais sitäkään. Kun ei oo vielä selvillä mitä kaikille ostais, niin vaikeeta....! Mitä vois ostaa 1v4kk ikäiselle pojalle? Lelun varmaankin, mut minkä lelun tarkalleen??

Tää levy otetaan reilut 3 vuotiaalle pojalle. Kuunnelkaapa tuosta sivun oikeasta reunasta biisi Hiphoppii englantii, se on nimittäin oikeesti tosi hyvä!:)