Käytiin tänään ostaa oikeanlainen piuha tietokoneeseen että saatiin netti toimimaan. Tätä ennen käytettiin nää pari päivää tän kaupungin ilmaista wlania joka kuuluu vain keskustassa hyvin ja täällä tosi heikosti ja katkeili välillä. Pyykkikoneen liitännät saatiin tänään laitettua ja nyt pyykki on pyörimässä. Ihana kun on paljon tilavampi kylppäri kuin edellisessä kämpässä! Nyt nimittäin voi kyykistyä pyykkikoeen eteen kun sitä täyttää (edestä täytettävä siis) ja nähdä että onko se miten täynnä. Ennen se oli niin ahtaassa paikassa ettei sen eteenmahtunut vaan piti sivussa olla kun täytti sitä ja kädellä vaan tunnustella mahtuuko sinne pyykkiä minkä verran. Ollaan tosi tyytyväisiä tähän asuntoon, uuteen kotiin!:) Ja nää ikkunat ei olleetkaan tonne etupihalle päin josta kulkee paljon ihmisiä ohi vaan takapihalle. Ikkunasta näkyy leikkikentä ja uimahalli. Vois käydä uimassa ehkä jopa säännöllisesti kun on noin lyhyt matka. Tai uintia enemmän mua kiinnostais vesijuoksu. Mä en nimittäin oo kovin hyvä uimari. Osaan kyllä uida, mutta en nauti siitä kun pelkään hukkuvani koko ajan, näin kärjistetysti ilmaistuna:D

Mulla on oma vaatehuone!! Saatiin nyt siis käytettynä vaatekaappi joka laitettiin makuuhuoneessa ja S laittaa omat vaatteensa sinne, niin sain tuon vaatehuoneen omaan käyttööni, jiihaa! On siellä vaatehuoneessa kyllä liinavaatteita ja joitan muutakin varmaan säilytetään, mut silti se on niinkun mun oma:) Mun äiti oli täällä käymässä ja sen kaa laiteltiin tänään liinavaatteet siististi hyllyille. Meil on ne ennen olleet vähän niin ja näin... Kaikki tyynyliinat jopa silitin että sain siisteihin pinoihin. Onnistuin myös saamaan palovamman käsivarteeni. Siihen näyttää tulevan sellainen "rakkula", auts auts...

Oon tosi tyytyväinen tähän asuntoon!:) Vielä kun saatais se uusi sohva tänne (se liike siis josta se haettais on kiinni nyt ja avaavat "syyskuun aikana" uuden myymälän) ja muutenkin loputkin tavarat paikoilleen...