Eilen sain aikaiseksi käydä yhdellä toisella ompelijalla kysymässä hintoja puvun muokkauksesta. Hänellä tuntihinta on puolet halvempi kuin siellä toisessa paikassa jossa kävin kysymässä. Että tänne ompelimoon vien sitten pukuni. Hän sanoi, että tuo vähän lähempänä häitä kun vartalo kuitenkin muuttuu. Siis hei, mulla ois mahdollisuus vielä hoikistua. Lähinnän haluisin vatsan pienemmäksi.....:D Jos pilatesta tekis niin ois hyvä. Nyt on funssaa niin en tiiä voiko nyt aloittaa mitään urheilua. Älytön nuha...

Eilen myös ostin äitilleni synttärilahjan. Nomination rannekoruun 3 palasta. Hyvä kun sain sen asian hoidettua. Pitäisi vielä mun veljelleni keksiä joku synttärilahja. Niillä on äitin kanssa samana päivänä synttärit.

Oon kaupasta hakenut pahvilaatikoita ja pakanut talvivaatteet jo. Lisäksi pitäisi pakata kaikkee "krääsää" mitä mulla täällä on. Kaikkee koriste-esineitä ja sellaisia niin saan kämppää tilaa ja ois sit elokuussa helpompi pakata kun ois pienet tavarat jo pois alta.

Tänään mennään S:n kanssa käymään hänen lapsuudenystävänsä lakkiaisissa. Pitäis vielä tarkistaa onko mulla ehjät sukkahousut... Jotenkin toi sukkahousujen katsominen aina jää viime tippaan ja sit jos ei löydy ehjiä niin pitää käydä keskustasta ostaa älyttömällä kiireellä. Mulla on H&M:ltä ostetut juhlavaatteet. Ostin ne S:n serkun häitä varten (2 viikon päästä). Kengiksi laitan mun vanhat juhlakengät jotka on jo 6 vuotta vanhat!! :O Niin se aika kuluu. Ostin ne nimittäin mun lakkiaisiini. Ne on tosi ihanat edelleenkin. Yleensä kaikki tulee niitä aina ihastelemaan juhlissa. En kyllä enää kehtaisi mun suvun juhlissa käyttää niitä kun kaikki varmaan muistaa ne jo, mut S:n suvun juhlissa voi käyttää ihan huoletta. :D Ne on Lontoosta....Käytiin äitin kaa siellä ennen mun lakkiaisia shoppailee ja ostaa mulle lakkiaisiin mekko ja kengät. Mitä tästä opimme? Jos löytää tosi ihanat, tyylikkäät ja kalliit kengät niin siitä vaan ostamaan, niitä voi sitten käyttää vuosien ajan! :D

Tuli eilen hyvä olo kun sai asioita hoidettua. Onhan tietty vieläkin hoidettavia asioita, mutta näin niitä pikkuhiljaa saa tehtyä. Pitää se solarium muistaa aloittaa silleen että ois jo parin viikon päästä kevyesti päivettynyt iho niissä häissä joihin mennään vieraaksi.

Nyt mä taidan alkaa pikkuhiljaa laittautuu tän päivän juhliin.... Mukavaa viikonloppua kaikille!!<3