Aikaa on vierähtänyt edellisestä kirjoituksesta... Mistä sitä alkaisi kertoilee kuulumisia.. Vietettiin meidän 2-vuotis kihlajaispäivää. S antoi mulle kimpun isoja valkeita ruusuja, jotka oli tosi upean näköisiä (laitan kuvan kunhan saan siirrettyä kamerasta koneelle kuvat). Sitten mentiin syömään Amarilloon, jossa oli muuten uudistettu ruokalista. Viimeksi oon käynyt muutama kuukausi sitten ja nyt oli tullut uusia ruokia sinne listaan. Tai sit mä en vaan ennen ollut huomannut niitä. Mutta siis, otin salaatin jossa oli papuja ja tomaattia ja mozzarellaa ja kaikkea maukasta. Maistui tosi hyvälle un oltiin oltu terveellisellä ruokavaliolla jo pidempään. varsinkin ne tacot joita ne tuo pöytään alussa oli niiiiin hyviä!:) Sitten kierreltiin vähän kauppoja ja lopuksi vuokrattiin leffa, jonka nimeä en nyt muista, mutta se oli tosi hauska ja naurettiin ääneen kun katsottiin sitä.

Sitten ollaan myös vietetty mun nimipäiviä. S:n vanhemmat oli täällä käymässä sen viikolopun. Mul oli töitä lauantai ja sillä aikaa nää oli kierrelleet kaupungilla ja löytäneet mulle ihanan seinäkellon (kuva tulee myöhemmin)! Just tuollaisesta oon haaveillutkin ja olin tosi ilahtunut lahjasta!:) Nimpparipäivän illalla sitten S:n vanhemmat veivät meidät syömään. Mentiin Pannu-nimiseen ravintolaan joka oli tosi kivan oloinen paikka. Mä söin pannupizzaa, kun teki niin kauheesti mieli sitä, vaikka tietty ois voinut syödä jotain hienompaakin. Siinä oli kaikkee erikoisempia juustoja että tosi maukasta pizzaa se oli:) Sunnuntain S:n vanhemmat lähtivät iltapäivällä mutta ehdittiin vielä käydä meren rannalla vähän kävelemässä sekä näyttää autolla joitain kivoja paikkoja.

Ikeassakin pääsin käymään, jipii!!!! Mun veljeni kanssa käytiin siellä yksi sunnuntai. Ostettiin makkarin ikkunaan laskosverhot, joita ei olla vielä asennettu..... Sitten olkkarin sohvalle vihreitä tyynyjä, vihreä huopa, pieni pyöreä sivupöytä, sen alle pieni vihreä matto ja rahi johon ei ostettu päällistä kun ajateltiin ommella itse kivemmasta kankaasta mitä siellä oli valikoimissa. Mutta enpäs ole vielä kangaskauppaan selvinnyt. Mietin että jos ja kun tehdään uusi reissu Ikeaan niin vois ostaa sittenkin siihen valmiiin päällisen:D On siinä kuitenkin hommaa alkaa ompelemaan siihen sopivaa päällistä. Mut katsellaan miten käy. Ainiin, ostin myös leipälautasia meidän vaalean sinisten KoKo-kahvikuppien alle. Mutta sitten kun kotona mietin sitä hintaa jonka maksoin niistä lautasista niin kauhistuin kun ei ne olleetkaan halpoja. Jotenkin vaan otin ne siellä kiireessä ja nyt mietin että voisinpa vaikka palauttaa ne..... Siellä 3 kuukauden palautusoikeus, että jos sen ajan kuluessa käydään siellä niin sit palautan. Ja ostettiin me kaikkee muutakin pientä. Rahaa kului, huh. Mutta oli tosi kiva reissu!:)

Voi että, tunnin päästä pitää lähteä pyöräilee töihin ja täällä vielä yöpuvussa olen. Pitäis alkaa valmistautuu. S on nyt syysloman vietossa Jyväskylässä ja se on pakannut meidän hiustensuoristimen mukaansa. Mitenköhän mä saan laitettua hiukseni tänään!! Töissä oon ihan kivasti viihtynyt. Tää viikko on ollut iltavuoroa että se kyllä alkaa kyllästyttää jo. Jos ois aamu- tai päivävuoro niin vois töiden jälkeen vielä tehdä jotain, mutta nyt ei oikein voi. Eilen kävin aamulla kymmenen jälkeen ruokakaupassa. Oli pakko kun ei ollut ruokaa kotona ja töistä kun pääsee myöhään niin ei ole kaupat enää auki. Viikonloppu mulla on onneksi vapaa ja samoin maanantaikin vielä! Lähden käymään mun vanhempieni luona.

Marraskuussa meillä on edessä kahdet häät ja yhdet hautajaiset. Kiirettä pitää lauantait. Mun pappa eli isoisä kuoli muutama päivä sitten. Surullista....
:(