Taas on maanantai ja uusi viikko alkaa. S meni kouluun ja mä jäin pyykkäämään kotiin. Pesen ruokapöydän tuolien istuintyynyt. Ne ei siis ole kiinteät vaan erikseen ostettu jälkeenpäin. Laitoin koneeseen Kloritea että ne valkenisivat. Toivottavasti toimii. Vein ne tonne pyykkituvan pesukoneeseen kun meidän omaan mahtuis vain 2 kerrallaan. Huomasin kyllä jsut että meidän koneessa ois joku valkaisu toiminto. Mikäköhän se lienee. Vois kokeilla joskus.

Eilen oltiin keikalla ja oli kivaa! Päästiin ihan eturiviin, jei!:)

1908780.jpg

1908786.jpg

^ ihan kuin mulla ois punaisia raitoja hiuksissa..:D

1908782.jpg

Epistä kun S menee tänään koulussa Tietomaahan! Mäkin haluisin! Ihme yliopisto-opintoja sillä, kun ne leikkii, laulaa ja tanssii tunneilla. Ja pääsevät Tietomaahan:D

Mä aion lähteä tänä iltana mun veljen kyydissä mun vanhempien luokse käymään. Pitäisköhän mun käydä siellä läpi mun tavaroita ja vaatteita ja tuoda niitä tänne jos veisin kirppikselle myyntiin. Ei mul täällä kuitenkaan oo myytäviksi meneviä tavaroita kuin... 3 pahvilaatikkoa ja 2 muovipussillista. Onhan siinäkin kyllä tavaraa, mutta jos varaisi viikon myyntipaikan jostain, niin vois varmaan olla enemmänkin myytävää, että tienaisi edes sen myyntipaikan vuokran.

Nyt pitää mennä pyykkitupaan ja siirtää istuintyynyt pesukoneesta kuivausrumpuun.