Tänään kävin kampaajalla ja nyt on kivat ja lyhyemmät hiukset. Se oli hyvä kampaamo johon menin. Siinä kampaajan tuolissa istuessani mun kännykkä soi ja soittivat Maskusta että meidän sohva on saapunut niille, jipii! Ja ne kuljettivat sen meidän kotiin ilman mitään kuljetusmaksua, tosi hyvää palvelua! Se sohva on niin IHANA!!!<3 Oon tosi rakastunut siihen!:) Siihen tuli muuten eri väriset jalat jotka me tilattiin. Me siis tilattiin pähkinän väriset kun S halusi ne. Mä oisin halunnut koivun väriset. Mutta tossa on pyökin väriset. Ei kummankaan haluamat, mutta ihan hyvältä nuo tuossa näyttää, ettei varmaan aleta pyytää uusia jalkoja siihen. Kunhan saan aikaiseksi otan sohvasta kuvan tänne näytille!<3<3<3

Mulla on muuten 3 kuukautta synttäreihini... Ja jotenkin tuntuu että mä näytän ihan vanhalta ja en haluaisi vanheta enää lisää...