Tässä jotain kuvia meidän asunnosta. Nyt en kokonaiskuvaa pystynyt ottaa kun oon just järjestelemässä aarrearkkua (eli meidän sohvapöydän sisältöä) ja tavaroita on olkkarissa pitkin lattiaa ja sohvaa..

Tää on meidän hyvä muistutus ollaanko muistettu katkaista kokonaan virta tv:stä. Tää nimittäin on kiinni samassa jatkojohdossa kuin tv. Eli punainen Aalto-maljakko jossa on punaiset led-valot sisällä. Näyttää livenä hienommalta kuin kuvassa.
1941069.jpg

Täällä laitoin nää kuvat sängynpäädyn kohdalle. Edellisessä kämpässä ne oli vähän oudossa kohtaa ja se häiritsi mua. Nyt näyttää paljon paremmalle. Meillä on ruskea päiväpeitto niin nuo valokuvakehykset käy siihen tosi hyvin.
1941075.jpg

Nyt kun enää ei ole parveketta, niin keksin tälle parvekelyhdylle uutta käyttöä. Se on ikkunalaudalla ja sisällä jouluvalot. Ja toki näyttää livenä tunnelmallisemmalle (pitkä sana!!) kuin kuvassa:D

1941084.jpg

Keittiössä on edelleen samat verhot kuin aikaisemmassa asunnossa. Tai näitä verhoja on nyt enää yksi, kun tuo ikkuna on niin kapea ettei kahdet verhot mahtuisi siihen millään.

1941085.jpg

Laiton tänään mun vaatehuoneen seinälle kaksi taulua kun löysin ne. Oon joskus kirpparilta ostanut vanhan lastenkirjan josta oon ottanut nuo kuvat tuohon. Nyt löysin nää siitä aarrearkusta, olin jo unohtanut niiden olemassaolon.

1941094.jpg

1941091.jpg
Kaikki varmasti tunnistaa mistä sadusta nuo kuvat on?:)

Häämatkalla Thaimaassa ostin tällaiset kehykset. Näihin en oo vielä saanut aikaiseksi laitettua valokuvaa, kun toi valmiina oleva kuva on niin ihana:) Tää taulu ei oikein käy tuohon ikkunalaudalle, pitää katso parempi sijainti sille joskus.

1941102.jpg
Kamera heijastuu lasista harmillisesti..