Huomenna selviää S:n pääsykoe tulokset. Mua jännittää! Mä jo suunnittelen että huomenna vois käydä ostaa leivokset ja juhlistaa sitä... (Joo, mun tekee mieli Sacher-kakkua). Toivon ja uskon että se pääsee, vaikka vähän jännitys nipistää mahasta että jos ei pääsekään.

Tässä just aamupuuroa keittelen. Mulla on mennyt koulukirjoja lukiessa kaikki päivät. En oo kauheasti tehnyt mitään erikoista. Eilen yksi hyvä ystävä Tampereelta oli käymässä. Käytiin torikirppiksellä kiertelee ja hengailtiin kotona. Vähänkö mä ihmettelin että miks sunnuntai aamuna oli kaikki parkkipaikat tuossa ihan täynnä, kun yleensä sunnuntai aamuisin kun avaan verhot ulkona on ihanan rauhallinen ja autio kaupunki. Se kirppishän se oli syynä siihen. Ostin muutaman hiusnipsun thaimaalaisilta myyjiltä sieltä. Yksiä punaisia kahvikuppeja joissa oli valkeita sydämiä harkitsin ostavani mutta en sit ostanut kun on niin paljon astioita ja vähän kaappitilaa keittiössä. Mut mun vanhemmilla on just sitä sarjaa, ostaneet joskus 70-luvulla niin jäin vaan miettii että oiskohan äiti halunnut ne ja olikohan niin että siltä puuttui niistä just niitä aluslautasia, kun tuolla ois ollut myynnissä alus- ja pullalautasten kanssa ne...

Mun pitäis viedä kännykkä tänään huoltoon. Siinä tänään loppuu takuuaika ja siinä on yksi vika.. Pitäis lähtee etsii vaatekomerosta S:n vanhaa puhelinta, että voisin sitä käyttää huollon ajan.

Nyt meen aamupalalle, mukavaa toukokuun viimeistä viikkoa! :)