Tänään lähdetään pohjoiseen päin junalla. Mä meen mun vanhempien luokse ja S jatkaa siitä eteenpäin vielä pohjoisempaan, kun sillä on huomenna aamulla pääsäreiden 1.vaihe. Mä aion ommella kotona äitille äitienpäivälahjaksi esiliinan. Oon joskus vuosia sitten tehnyt ja nyt huomasin että se on jo aika kulunut niin uus vois olla hyödyllinen. Tulevaan tenttiin haen tentti kirjan myös sieltä ja sitä pitäis alkaa lukee. Se tentti on 2 viikon päästä.

Tää missä tentissä nyt kävin meni ihan ok. Siis uskon/toivon että menee läpi. Siinä oli kaksi kysymystä joista toiseen osasin (ainakin omasta mielestäni) vastata ja toiseen en oikein.. Jotain aihetta sivuavaa siihenkin kirjoittelin sivun verran. Puolet pisteistä pitää saada että menee tentti läpi.

Oli mukava käydä siellä tentissä kun sai samalla nähdä kavereita. Kävin muuten kampaajalla sen tentin jälkeen kun siinä oli pari tuntia aikaa ennen kuin näin kavereita. Lyhensin silleen että takaa about 5 senttiä ja edestä vähemmän. Nyt paljon paremman oloiset hiukset, kun lähti huonokuntoista latvaa pois. Mietin vaan että oisko mun pitänyt pyytää lyhentämään vielä vähän enemmän... Mun unelma tällä hetkellä ois saada tälläiset hiukset, mutta näihin mun pitää ekana kasvattaa etuhiuksia pidemmiksi. Ja sit takahiuksia lyhyentää. Vielä mun hiukset ei siis oo tälläiset:
1502964.jpg

Uunissa paistuu ranskikset ja kananugetit...kohta pääsee syömään.


Mukavaa viikon alkua teille!