Ihana ilma ulkona. Niin aurinkoisen ja keväisen näköistä. En ole itse mennyt vielä ulos kun pitäis tenttiin lukee niin olen linnoittautunut tänne sisälle tylsän tenttikirjan kanssa:(

Mä haluun skootterin! Ihania skoottereita tuossa parkkipaikalla nyt viime päivinä näkynyt. Kirkkaan keltaisia, punaisia ja sinisiä uutuuttaan tai puhtauttaan kiilteleviä. Me ajeltiin S:n kaa skootterilla siellä Thaimaassa ja oli kivaa tai mä en ajanut, istuin vaan kyydissä. Paljollakohan skootterin sais ostettua... Thaimaassa vuokraus oli 4 euroa päivässä, halpaa!!

Leipomukset onnistuivat hyvin. Äiti kun ne teki pääasiassa. Mä istuin vieressä ja pidin seuraa:D Tehtiin siis juustosarvia, kinkkupiirakkaa, toscapullia, bostonkakkuja ja sitruuna-kuivakakkuja. Ja kaikki meni kaupaksi. Eilen illalla tein meille itsellemme pullaa, kun teki mieli jotain makeaa..

Suolaisesta piirakasta, jota äiti teki tuli tosi hyvää. Täytteenä oli palvikinkkua, paprikaa (keltaista ja punaista), porkkanaa, parsakaalia ja kukkakaalia. Sekä Crème Bonjouria valkosipulin makuisena, juustoraastetta ja muna-maitoa. Piirakkapohjaan tuli voita, jauhoja, leivinjauhetta ja kermaviiliä. Hyvä rapea pohja! Tehtiin itsellemme yksi testipiirakka perjantaina niin saatiin maistella:)

Käytiin äitin kaa kiertelee kauppoja ja yhdessä kaupassa ois ollut ihana juhlamekko, mutta ei ollut sopivaa kokoa. Siis toinen koko oli liian pieni ja toinen liian iso! Kylläpäs mä oon ihmeellisen kokoinen nykyään!:O Se ois ollut tälläinen:
season16product203main.jpg

Pituus on siinä sellainen polven alle mittainen edestä ja takaa vähän pidempi.

Nyt pitänee palata tenttikirjan äärelle......Yhyy....:(