Eilen olin töissä ja tänään ja huomenna on vapaapäivät. Kiva! Sunnuntaina sit töihin taas. S lähtee tänään käymään vanhempiensa luona. Tulee takaisin sunnuntaina. Ja mun äiti ja ehkä isäkin tulee käymään tänne meille mun seuraksi viikonlopuksi.  Odotan innolla että pääsen äitin kaa kiertelee kauppoja! Haluan ainakin käydä yhdessä pienessä sisustuskaupassa, jossa en oo ikinä käynyt. Löytyisköhän sieltä jotain joululahjaideoitakin.. Jos joku muistaa joskus aiemmin kun kirjoitin että tänä jouluna ei osteta joululahjoja ollenkaan (muille kuin S:n kaa toisillemme ja S:n siskonpojille), niin unohtakaa se...:D Kyllä taitaa olla niin että jotkut lahjat ostetaan kaikille. Se vaan on niin vaikee keksii S:n aikuisille sisaruksille mitään... Ja S:n ja mun vanhemmille. Ja mun veljelle. Yleisesti ottaen aikuisille on vaikee keksiä. Ja ei me kyl tiedetä mitä niille lapsillekaan ostetaan...:D Ideoita otetaan vastaan!

Ois hyvä jos saisin joulushoppailuja hoidettua nyt ajoissa alta pois, kun mulla on joulukuussa aika tiiviisti töitä. Pitäis töiden lisäksi keretä myös käymään yhtä nettikurssia.

Löysin muuten eilen kivan lahja idean jota toivon äitiltä ja isältä synttärilahjaksi. Kun he kysyivät mitä haluan. Espritin ihanan pyjaman! Kävin tänään ostaa sen niiden puolesta jo, kun niitä ei ollut kuin kaksi kappaletta mun kokoisina siellä.. Oispa jo joulukuun 1. päivä, niin pääsisin käyttää sitä.

Pitäis alkaa siivoamaan täällä, kun kerta vieraita tulossa. Ja jotain evästä S:n junamatkalle pitäisi käydä ostaa. Se ei tänään ehdi syödä päiväruokaa, kun kiiruhtaa koulun jälkeen junaan sit. Pitäiskö tehdä leipää evääksi vai keksisinkö jotain erikoisempaa mitä vois junassa syödä...

Ainiin, huomenna vois käydä äitin kaa Eurokankaassa katselee pimennysverhokangasta. Meillä on makkarissa yöllä aika valoisaa, kun ulkona on katuvalo just siinä ikkunan kohdalla. Sälekaihtimet ei pimennä tarpeeks...


Hyvää viikonloppua kaikille!!