Meillä on työpaikalla taukohuoneessa arpajaiset joka toinen viikko (tai joka viikko, en oo varma). Olen osallistunut kahdesti ja molemmilla kerroilla on voitto tullut! Tänään voitin sieltä palkinnon johon kuuluu 4 pikkupyyhettä, 4 hammasharjaa ja 2 hammastahnaa. Kiva oli voittaa, mutta tavoittelin kyllä toista palkintoa. Siellä oli nimittäin myös 2 paperikassillista karkkia!! Voi kun ois sellaisen voittanut..
Edellisessä arvonnassa oli kolme Lumenen tuotteita sisältävää pakkausta (arvo about 80 eur) jollaisen toivoin voittavani. No, mä voitin kossupullon...:D Hauska juttu, kun en juo ollenkaan niin enpä tee sillä mitään. S:n kanssa aina heitetään läppää mun kossupullosta.....:D

Saa nähdä voitanko vielä ensi arvonnassakin...:)

Tänään käytiin S:n kanssa kävelyllä hautausmailla viemässä kynttilöitä mun sukulaisten haudoille. Ensin mentiin sankarihautausmaalle ja sinne vein yhden kynttilän ukin kaksoisveljen haudalle. Ja sitten mentiin toiselle hautausmaalle viemään kynttilä haudalle, jossa on mun ukin isä, äiti ja sisko. Siellä oli ihan kauniin näköistä kun aika monilla haudoilla oli jo kynttilät laitettuna. Vielä ois ollut kolmaskin mun sukulaisen hauta jolla olisi voinut käydä mutta ei nyt alettu etsimään sitä. Voidaan joku toinen kerta käydä sinne viemässä kynttilä.

Mulla on penisiliini kuuri menossa. Selvisi syy siihen älyttömään kutinaan: streptokokki viirus löytyi nielusta. Ja se sitten aiheuttaa iho-oireita! On mulla ollut kurkussa sitkeä limaa ja välillä ääni tosi paineissa, jospa nekin menis ohi kunhan kuuri on syöty.

S tekee tossa mun vieressä t-paitaan kuviota. Tosi hyvin näyttää onnistuvan. Laitan sit kuvan tännekin kunhan se on valmis. S on ollut niin innoissaan. Ja reipas!! Jaksanut leikata tarkkaan sabluunan ja sillä tehdä kuvion ja nyt vielä vapaalla kädellä reunustaa kuvion reunat. Minkälaisenkohan painatuksen mä pyytäisin johonkin mun vaatteeseen.....:)



Hyvää Pyhäinpäivää!