Ihanaa kun on vapaapäivä tänään! S meni kouluun ja mä sain jäädä kotiin, hihii!

Oon siivonnut keittiön ja pessyt astiat. Sain myös vihdoin vietyä vinttikomeroon tavaroita joita ei tarvita ja jotka on olleet täällä vaan tiellä. Mm. meidän iso matkalaukku, joka on ihan jättisuuri.
Nyt teen makkarakeittoo ruoaksi. Ihan kiva tehdä ruokaa itse kun on aikaa. Töissä sit joutuu syömään jotain mikroaterioita.

Olin tänään tosi reipas, kun selvitin tenttikirjan ja katsoin onko sitä täällä kirjastossa ja lähdin kirjastoon hakemaan sen. Se vaan huono homma ettei sitä ollutkaan hyllyssä! Kirjastonhoitaja sanoi että ehkä se on varstettu tms. :(  Täällä on jossain toisessa koulunkirjastossa se kirja,mut mun pitää selvittää kartasta että missä se kirjasto sijaitsee ja yrittää ens viikolla tsempata itseni hakee se sieltä.

Ulkona on kauniin näköinen ilma, mutta oli älyttömän kylmä!! Ottikohan S aamulla mukaansa kaulahuivia ja hanskoja....

Tänään ois vielä tarkoitus käydä ostaa Anttilasxta olohuoneeseen plafondi-lamppu ja ehkä ompelukone! Mä ompelen tosi vähän, mut joskus sitä tarvii kun pitää lyhentää housuja tai ommella verhoja. Vai ostaisko sittenkään sellasita plafondia tohon olkkariin.. Mä luulen että ne ei valaise yhtä hyvin kuin muunlaiset, koska lasikupu himmentää sitä valoa aikalailla.... Tähän ei vaan oo löytynyt vieläkään sopivaa lamppua.

Nyt syömään, moimoi!