Tänään kävin aamulla hieronnassa. Tunnin hieronta, ah kun teki hyvää! Nyt ehkä alkaa tulla hartiat vähän kipeiksi, kun tietty hieronta rasitti niitä tai jotain. Ne oli/on niin jumissa. Aion mennä viikon päästä taas hierontaan. Se hieronta on mun työpaikan kautta joten se maksaa ihan sairaan vähän: 5 euroo tunti!!! Firma maksaa loput.:)

Oltiin tänään kyläilee mun ystävän ja hänen avomiehensä luona. Mukavaa oli. Katsottiin joku jännitys elokuva. En tykkää sellasista, mutta pystyin silti katsoo sen. Toivottavasti en ala näkee painajaisii... Oon kyllä niin iloinen että tää mun ystävä muutti myös tänä syksynä tänne samaan kaupunkiin kuin mekin!!

Tänään ostin parvekkeelle lyhdyn. Suloisen näköistä laittaa kynttilä sinne pimeällä! Tässä jonkinlainen kuva siitä.
989218.jpg


Me ei olla kyllä käytetty parveketta mitenkään. Muuta kuin tyhjien pahvilaatikoiden säilytyspaikkana joskus. Ajattelin alunperin laittaa joulun lähellä sinne jouluvalot, mutta ei siellä oo sähköpistoketta, joten kynttilä tuokoon valoa ja tunnelmaa sinne. Jotenkin toi kynttilälyhty on paljon suloisempi kuin sähkövalot.

Samalla kertaa otin muitakin kuvia:) Tässä pari kuvaa niistä tyynyistä joita ompelin. On menneet jo vähän ryppyisiksi käytössä... Taustalla näkyy olkkarin ikkuna ja verhot. Laitoin kaksi verhoa kummallekin sivulle, toinen on ruskea ja toinen valkea.Mun mielestä se näyttää kivalta näin. Jos ois pelkkää tumman ruskeaa niin ois liian synkän näköinen, ja pelkkä valkea ehkä liian väritön. Joten tää on mielestäni paras kombinaatio. Myös makkarissa on samanlaiset verhot.
989238.jpg

989251.jpg


Ikkunalaudalla on pari hääkuvaa "kaareutuvissa" kehyksissä.
989311.jpg

989263.jpg


Tässä kuva keittiön uusista verhoista. Tänään laitoin ne. Harmittaa kun taisin mitata epätarkkaan sen tarvittavan pituuden ja nää vaikuttaa pari senttiä liian lyhyiltä...:/ Mut muuten oon tosi tyytyväinen kangasvalintaan!

989297.jpg


Tässä on mun keittiön naulakko pannulapuille ja esiliinalle. Kuten näkyy tää on alunperin tarkoitettu puutarhatarvikkeiden naulakoksi, mut tää oli jotenkin niin ihana että oli pakko saada! Ihanan värinen ja tykkään kun on ranskan kieliset tekstit.

989302.jpg



Eipä tällä erää muuta. Jättäkää jotain kommenttia käynnistänne:)