Tulin äsken töistä kotiin. Oli kyllä kiire päivä. Siellä kaupassa alkoi alennukset niin oli kokoajan paljon asiakkaita, mutta jotenkin mä tykkään kiireestä! Aika kuluu nopeeta eikä tuu tylsää eikä meinaa nukahtaa sinne...

Sitten asiaan, Ostin tänään ihanat kengät ja ihanan laukun!!!!!!!!!!:) Oon onnellinen:)
Mä mietin kokoajan töissä että mitäköhän mä ostaisin töiden jälkeen. Sit menin katselee laukkuja ja löysin supermageen!! Ekaksi tuntui että siellä oli monia ihania. Sitten mietin vähän aikaa ja pudotin mielessäni pois niitä ja jäljelle jäi parhain. Ja ainiin kyllä mä peilin edessä kokeilin paria laukkuu et miltä ne näyttää... Tekeeköhän muuten ketkään muut silleen että laukkua ostaessa kokeilevat sitä miltä sitä tuntuu kantaa ja katselevat peilistä, vai oonko mä poikkeus?
Yritän etsii netistä kuvan siitä.. Se on Espritin tumman harmaa iso laukku. Kerrankin löysin hyväväköisen laukun joka on myös tilava!
Löysin pienen kuvan
22317002.jpg
Oikeesti toi laukku näyttää paljon paremmalta kuin tossa kuvassa!

Tänään saatiin kutsu meidän ystävien häihin. Voisin jo alkaa miettii tosissaan että mitä laitan päälle. Kengät mulla jo on.

Nyt pitäis varmaan käydä tuossa lähikaupassa ostaa jotain ruokaa. Huomenna pitää mennä jo 10:ksi töihin. Siis yleenäs mulla alkaa vasta myöhemmin niin tuo on mulle aikainen. Nukkumaan meno aina menee myöhään kun kattoo Big Brotherin ja sit vaan menee aikaa ja kello on aina yli puolen yön ennekuin menee sänkyyn.

Kyllä uudet kengät ja laukku saa aikaan iloisen mielen, suosittelen!:)