Ajatella nyt on jo syyskuu yli puoen välin! On mennyt npeeta viimenn kuukausi. Muutto tavaroita oon purkanut pikkuhiljaa. Ei ole oikein kaappi tilaa minne purkaa. Onneksi on vaatekomero, mutta seon täynnä vaatteita. PÅikku tavaralle pitäis keksii säilytyspaikka. Ollaan viihdytty tässä asunnossa. Ihana kun on ihan keskustassa. Tähän tulee ikkunaremontti, luultavasti tällä viikolla, niin saadaan uduet ikkunat+sälekaihtimet. Sitten sen remontin jälkeen laitan verhot. Mul ois valmiina luonnonvalkeat yksiväriset ja ruskeat yksiväriset. Keittiöön pitää ainakin ommella, ajattelin jotain kodikasta ruutukangasta ehkä...
Mä en oo saanut töitä täältä vielä. Oon hakenut joihinkin kappoihin. Ois kiva saada töitä niin sias rahaa. Täl hetkel mul ei oo muuta motivaatiota työnhakuun kuin palkka:. Viihdyn hyvin kotirouvana:) On hyvin aikaa hoitaa kaikkee asioita ym. Vaik on tää kyl vähän noloo kun ei olla vieläkään purettu kaikkii muuttolaatikoita...
Me ollaan valittu kuva josta tehdään kiitoskortit. Ne pitäis nyt vaan saada aikaiseksi tilata. Oon myös hankkinut kaikkien vieraiden osoitteet UUDESTAAN(!). Siis tyhmää kun en säilyttänyt niitä yhdessä paikassa silloin kun lähetin kutsut. Osa mulla onneks oli koneella tallennettuna, osa on S:n koneella, mut monet on vaan mun äitin osoitekirjassa. Mut kävin kotona viime viikonloppuna ja kirjoitin ne ylös sieltä.
Voi kun täällä on pölyistä. Pitäis imuroidan ja pyyhkii pölyjä. Mut ekaks meen käymään tossa lähellä koululla syömässä.

Hyvää syksyä kaikille lukijoille!<3