Me löydettiin yhteinen kaksio! Kivaa päästä laittamaan yhteistä kotia. Tähän asti ollaan siis majailtu mun yksiössä, joka on käynyt ahtaaksi kun täällä on kahden ihmisen tavaroita. Oon muutenkin kyllästynyt yksiöön, kun ei voi valita missä huoneessa on kun on vain 1 huone (tai no on kylppäri ja keittokomerokin...) Meidän uusi asunto on ihan Kuopion keskustassa. Käytiin eilen kirjoittaa vuokrasopimus ja saatiin heti avaimet sinne ja nukuttiin siellä yö patjalla. Nyt tultiin takaisin kotiin. Pitäis pakkailla tavaroita laatikoihin. Muutto on lauantaina.
Tuntuu hiukan haikealta muuttaa pois täältä mun opiskelukaupungista. Oon asunut täällä viitisen vuotta. Mutta toisaalta ihanaa saada vaihtelua. Ehkä mä saisin intoa kandintyön tekoonkin kun maisemat ympärillä vaihtuu. Mun pitäis etsii jotain töitäkin sietä Kuopiosta että saataisiin rahaa.
Pitäis saada aikaiseksi tilata hääkuvia valokuvaamosta. Ja sitten teettää digikuvista paperisia että pääsisi laittaa niitä kansioon. Löysin hienon hääkuvakansion Suomalaisesta kirjakaupasta. Siinä on mustat sisäsivut. Pitää muokata osa kuvista musta-valkeiksi, ne näytää sit siisteiltä mustalla taustalla..
Hääpukuakaan en oo saanut vietyä pesulaan. Voi miten saamaton mä olenkaan nyt häiden jälkeen verrattuna siihen miten paljon sai aikaan ennen häitä!!! Tosi iso ero! :O

Satinha