Tehdään just kirkko-ohjelmia S:n kanssa. Kävin printtaa ne koululla ja taittelin ne ja nyt S leikkaa niitä. Niistä tuli aika tyylikkäät vaikka valkealle A4:lle ne printattiin. Huomenna on tarkotus käydä heti kun askartelu kauppa aukeaa ostamassa kartonkia ja tehdä menu- ja ohjelmakortit ja pöytäkartta ja kaksi opastetta hotellin aulaan jossa häät pidetään.
Karkkia ollaan ostettu karkkipöytään. En nyt jaksa luetella mitä..:)
Mun jännittää häät. En mä voi rennosti olla...
Onneksi mun äiti tulee huomenna mun luo, jipii. Sit ommellaan mun pukuun vielä muutamia korjauksia. Kävin sisi yhden ompelijan luona näyttämässä sitä. Hän sano että helmaa pitää lyhentää noin 3 cm. Lisäksi olkainten paikkaa kannattaa muuttaa (että puku asettuisi paremmin edestä). Rintsikat vois ommella edestä kiinni pukuun muutamilla pistoilla, se auttais myös. Mut voi olla vaikea homma:) Ja sit meidän pitää kiinnittää se selkäkappale siihen. Ostin sitä varten ommeltavia neppareita.
Huomenna pitää soittaa juhlapaikalle heti aamusta. Meille luvattiin ihan alussa että saadaan uudet tuolit juhlasaliin. Nyt sitten ilmoittivat että uudet tuolit viedään jonnekin huoltoon tms ja niitä ei voi käyttää vaan pitäisi käyttää vanhoja joista on jo kangas kulunut osittais pois!!!!!!!!!! Siis ei oo kiva homma. Se henkilö jonka kanssa ollaan aina oltu yhteydessä on lomalla. Meillä on kyllä paperille kirjoitettu ylös että meille tulee ne uudet tuolit, niin en ymmärrä miksi tää toinen ihminen joka siellä hoitaa nyt asioita ei muka antaiskaan niitä meille....! Inhottavaa stressiä tulee tuollaisesta asiasta jonka piti olla ihan selvä!:(