Näin perjantaina kaupassa uusia keltaisia KoKo-astioita. Ihania! Ostin kaksi kulhoa. Tein tänään vähän "inventaariota" että mitä KoKo-astioita mulla jo on ja mitä kannattaisi ostaa.
584664.jpg

Eli kahvikuppi-lautanen pareja on 5 eli niitä voisi ostaa lisää ainakin 3, niin saisi kunnon määrän niitä ja jos on joskus vieraita niin voisi noista tarjota. Suuria lautasia mä en oikeastaan tarvitse. Mulla on niitä Arabian 24h -sarjasta ihan tarpeeksi. Mukit ois kivoja. Noi on kivan mallisia. Mut haluaisin Muumi-mukeja...
Noi keltaiset pikku kipot on tosi ihania ja hyvän kokoisia!! Niitä pitäisi saada lisää, ehkä eri värisenä... Tyyliin että sit ois 2 keltaista, 2 valkeaa ja 2 ruskeaa. Noi on sen kokoisia että niistä vois tarjota vieraille jotain jäätelöä. Noi isommat kipot on tosi ihania kanssa. Ne on vaan aika isoja jos haluaa tarjota "hienostuneesti" jäätelöä... Siis arkikäytössä ne on tosi hyviä ja kyllä mä sellaisen täyteen otan jäätelöä (siis en enää kun on dietti, mut ennen:) ) ja kyllä mä niistä ihan keittojakin tykkään syödä. Noita pieniä vois kyllä ostaa hienoiksi jälkiruokakulhoiksi. Ne on enemmän meidän tyylisii kuin aiemmin miettimäni Iittalan lasiset jälkiruokakulhot!:)

Ainiin, on mulla myös KoKo:sta iso valkea kulho. kolme litraa taisi olla sen koko.
KoKo_valk_kulhoL.jpg