Eli kukkakaupassa kävin ja varasin ajan hääpäivälle. Lisäksi ennen juhannusta mun pitää varata aika suunnitteluun, jolloin tilataan sit kukat. Vielä en tarkkaan tiedä millaisen kimpun haluan, mut luultavasti siis yksivärisen ruusuista tai pioneista. Vai onko sellainen yksivärinen sit tylsä...

Pariin ompelimoon oon soittanut ja kysellyt. Toinen oli aika kalliin kuuloinen. Hinta-arvio 200 euroa. Toinen taas oli edullinen, mutta...en tiiä onko hän miten ammattitaitoinen ja osaako pienentää hää- ja juhlapukuja...

Ja kävin paikkakunnan ainoalla kultasepällä kyselee sormuksen teettämisestä, mutta se idea tyssäsi heti siihen ettei hän tee valkokullasta mitään. Pitänee kysyä S:n paikkakunnalta jos siellä on kultaseppiä.

Kävin kampaajalla perjantaina. Hiukset on edelleen vaaleat, mut hiukan lämpimämmän sävyiset kuin aiemmin. Kampaaja oli se sama, jolle menen hääkampaukseen ja -meikkiin sit. Hän vaikutti mukavalta ja varmalta ja ammattitaitoiselta. Jotenkin mä sitä mietin että kun mulle on aikaa varattu 2 tuntia sit, niin ehtiikö siinä ajassa tehdä sekä kampauksen että meikin...? Ei sais olla yhtään aikataulusta myöhässä koska kuvaus on heti kampaajan jälkeen. Kampaaja on siis varattu 8-10 ja kuvaus on kymmeneltä jo...! No, ehkä mä hätäilen turhia....

Lahjalista on muotoutunut jo lähes valmiiksi. Muutama tuote pitää vielä valita ja sitten mennä Sokokselle tekee se. S:n kanssa mietittii eilen myös että miten me muotoillaan kutsujen mukaan se että halutaan pääasiassa rahaa,mutta on myös lahjalista... Ja S teki kartan, jotka myös laitetaan kutsujen mukaan.

Kirjoiteltiin myös vähän ohjelman runkoa, että mitä sinne haluttaisiin... Ja osoitteita sukulaisille olen selvittänyt jo jonkin verran. Siis lähinnä serkkujeni osoitteita. Vanhempien ihmisten osoitteet löytyy mun äidiltä.

Näin nää hommat pikkuhiljaa etenee.:)