522191.jpg
Noniin, vihdoinkin löysin itselleni hääkengät! Onneksi etsin pitkään koska nuo on mieleiseni! Meinasin jo ostaa yhden satiini kengät, mut en ollut 100% varma niistä... Noi on tollaista helmiäisen sävyistä nahkaa, ihanat. Korko ei ole kauheen korkea koska haluan olla S:ää lyhyempi :)

Toinen ihana juttu: löysin tänään valkean sateenvarjon!! Tiimariin oli tullut niitä! Ja hinta vain 12,90. Siis valkeita sateenvarjoja kun ei meinaa löytyä yhtään mistään! Mä tiesin että Tiimariin on niitä tulossa, kun selasin yhtä häälehteä ja siinä oli kuva ja tekstissä sanottiin, että Tiimarista. Oon käynyt useamman kerran siellä eikä niitä ollut tullut myymälään, mutta tänään oli. Oon tosi tyytyväinen!!:)

Ostin myös lauantaina häihin alusvaatteet ja tänään vielä kävin ostaa valkeat stay up -sukat. Että periaatteessa asiat ois kunnossa, mut ne rintsikat ei käy puvun alle eli mun pitää vielä löytää hyvät olkaimettomat rintsikat puvun alle...

Mun pitäis selvittää, että missä täällä on ompelijoita, että voisin varata ajan puvun pienennystä varten. Vielä en todellakaan tiiä paljonko sitä joutuu pienentää, riippuu siitä miten paljon laihdun. Ja sit pitäis selvittää onko kirkossa piano. Ja pitäisi käydä kukkakaupassa kyselee kimpuista...

Mut tänään pitäisi keskittyy koulu hommiin. Huomiseksi on ranskan läksyjä ja mun pitää lukee kandintyö, jonka opponoin. ja pyykkiäkin pitäis pestä. Ja lenkkeillä pitäisi, mut tänään en kyllä kerkeä, kun pitää tehdä noita koulujuttuja.

Aamulla oli kyl tosi ihana kävellä kouluun ton "metsän" läpi, kun linut lauloivat ja aurinko paistoi. Mä huomasin, että tykkäänkin asua täällä vähän syrjemässä keskustasta, kun on luonto lähellä. Ja saa joka päivä hyötyliikuntaa, kun menee kouluun. Selvennykseksi vielä, että ei tää kuitenkaan siis maalla ole. Keskustaan on matkaa 1,5 km :)