Aika on kulunut nopeaan. Kohta on jo joulu! Siis tää koko vuosi on mennyt yhdessä hujauksessa...! Mulla oli synttärit tässä vajaa viikko sit. Just kun mä olin tottunut ajatukseen olevani 25 v niin täytinkin 26. Nyt pitää yrittää totutella nopeammin tähän ikään...:D Tänään käytiin Ikeassa shoppailee. Ruotsin puolella, kun sinne on aika lyhyt matka. Siellä oli kaupat ihan normaalisti auki. Myös siinä rajalla sijaitseva ostoskeskus oli auki, vaikka se oli ihan Suomen puolella ja itsenäisyyspäivän takia kaupat oli Suomessa kiinni. Miksiköhän se sai olla auki?:O No mutta siellä ei ehditty kun käväistä nopsaan kun se oli just menossa kiinni. Ikeasta tarttui mukaan kaikenlaista. Yksi kätevin asia on tälläinen alusta jota voi käyttää kun pitä läppäriä sylissä! Just tälläistä mä oon todellakin kaivannut. Ikean vieressä olevasta karkkikaupasta ostettiin joululahjoaj ihmisille. Ihan kivoja juttuja löytyi:) Mulla on ensi ma ja ti vapaata töistä ja silloin ois tarkoitus ostella joululahjat, tai ainakin suurin osa niistä. Töitä on ihan kokopiväisesti nyt ollut, eli 8 tunnin päiviä pääasiassa. Mulla muuten jatkuu työsoppari myös ens vuoden puolelle, oon silloin tarvittaessa työhön kutsuttava -sopimuksella, mikä käy mulle oikein hyvin. Jää aikaa vähän opiskellakin eikä mee kaikki päivät töissä. Nyt pitää mennä nukkuu, että jaksan huomenna töihin. Kirjoittelu on jäänyt ihan liian vähälle täällä, anteeksi siitä.